En wat een onmenselijk groot schuldgevoel wat ik er bij heb zeg. Mijn dochtertje gaat sinds kort naar de peuterspeelzaal, om 7 uur gaat mijn alarm af iedere ochtend. Ik ben nog nooit te laat gekomen, maar nu toch wel verslapen. Zelf om 9 wakker geschrokken en mijn dochtertje is net wakker. Ze zou aansluitend naar de opvang gaan vanmiddag dus ik breng haar zo los even, maar wat een onmenselijk schuldgevoel zeg. Niet alleen tegen de leidsters voor het te laat afbellen maar ook tegen haar want nouja het is toch een middagje spelen wat ze mist. Pfff. Kan mezelf wel tienduizend keer op mijn hoofd slaan. Was juist nog zo trots dat het nieuwe ritme er zo goed in zat..
Ojee dat is ook nog niet eens een klein beetje verslapen. Jullie zullen het wel nodig gehad hebben en dat spelen haalt ze vanmiddag wel weer in.
Onmenselijk groot schuldgevoel? Dat is wel heel erg overdreven hoor! Het overkomt iedereen wel eens. mijn dochter zet bijvoorbeeld wel eens de wekker uit. 'Ik was nog moe mama, nu kan jij ook lekker uitslapen!' Mmm, ja... bedankt hoor schat! Morgen is er weer een dag hoor, komt wel goed.
Ha, het enige wat ik dacht was; Heerlijk! Lekker uitgeslapen en je dochtertje kan ook goed slapen. Mijn zoontje is uiterlijk half 7 wakker, meestal 6 uur ... Kan gebeuren toch. Niets aan de hand!
Daar moet je van genieten, haha. Voor mij was het vanochtend al uitslapen tot 7.15. Het is de peuterspeelzaal maar, dat vinden ze heus niet erg. Om daar nou een schuldgevoel over te hebben
Haha, zij vind het niet erg, maar ik wel. Ik hamer altijd op tijd komen, en netjes zijn, en afbellen etc. Dan is zoiets echt balen, weet dat heel nederland wel is te laat komt en verslaapt maar kan haar niet echt een half uur te laat naar de peuterspeelzaal brengen. Ook mijn hele dagritme ook zo verstoord. Gewoon beetje mopperig mijn dag beginnen vandaag.. Zet ze nou echt jou alarm uit mamavanmeisje? Dat is wel geweldig, haha. Als die van mij dat kon doen dan denk ik dat ze dat wel vaker zou doen, heb hier geen ochtend peutertje!
Ons kind kwam vanochtend 10 minuten voor de wekker voor een flesje. Ik nam hem in mijn armen in bed (nadat ik de fles had gemaakt natuurlijk) en we bleven even lekker liggen onder de dekens terwijl mijn partner een kussen over zijn hoofd hield en AARRRGGHHHH, IK BEN ZO MOEOEOE riep. De wekker ging en ik drukte op snooze; zoals normaal is hier in dit gezin. Vervolgens ging de wekker een tweede keer af; wat voor mijn vriend het signaal is om eruit te gaan. Hij ging niet, en na 3 minuten loeien hield de wekker ermee op. Ik was met ons kereltje aan het soezen; denkende: hij staat zo wel op en maakt mij wakker nadat hij is gaan douchen. Ik deed mijn ogen dicht en schrok om vijf voor acht wakker van de motor van de buurman. TE LAAT ! WHAAAAA. Nou ja, ik ben gelukkig toevallig vrij vandaag - maar mijn partner is een half uur te laat op zijn werk verschenen.
Ik heb me vanmorgen ook verslapen Heb de hele nacht gespuugd en viel om half 6 in slaap.. Om 5 voor half 9 schoot ik wakker. Dus heb de psz gebeld dat we wat later waren en om 9u waren we daar.. Ik kan me er echt niet druk om maken, het gebeurd toch niet dagelijks?
Naja kan gebeuren, valt dit min of meer ook onder verslapen ? Wakker worden om te plassen 05.30 dl wakker echt wakker flesje opwarmen, verschoont flesje gegeven weer naar bed, pas om 07.30 weer in slaap vallen, de wekker in je slaap een mep gegeven (08.00) en om 09.30 wakker schrikken??