Ik heb 2 ongeplande en 2 geplande keizersnedes gehad. Ze bekijken iedere keer hoe je baarmoeder er uit ziet en aan de hand daarvan wordt een individueel advies gegeven. Hier moest er wel minimaal een jaar tussen zitten. Ik zou zelfs nog een vijfde mogen maar ik heb me laten steriliseren bij de laatste.
Ik denk dat het bij mij max 2 word. Tenminste dat zei de gyn destijds. Een evt volgende zwangerschap zou ik 2 jaar mee moeten wachten en mag niet meer natuurlijk bevallen, ivm veel wondproblemen na de eerste (spoed) keizersnede. Maar ken ook iemand die in hetzelfde zh 3 keizersnedes heeft gehad en evt nog wel nummer 4 mag krijgen. Ze kijken hier dus echt naar hoe de baarmoeder eruit ziet enz.
mn moeder heeft 5 ks gehad. van mij was het een spoedje de rest semi gepland, toen oudste broertje werd geboren plande ze nog niet... dus toen weeen begonnen naar zh en hoppetee. mn moeder heeft een verticale en na broertje vijf, 18 jaar na de mijne, zei de gyn dat er geen belemmering voor nog een was mn moeder heeft toen vriendelijk bedankt hahahah. mijn eerste was een spoedje... mij benieuwen hoe het met nummer 2 gaat....