Hoe lang laten/lieten jullie de tuinversiering staan? Wij hebben een ooievaar, een grote gevelvlag en kleine vlaggetjes (maar die zijn al erg verwaaid) in de tuin. En voor het raam rompertjes met de naam en de standaard ''hoera een jongen'' slinger. Ik was van plan na 1 maand precies de ooievaar vlag en buitenversiering + de rompertjes weg te halen. En dan alleen nog de hoera een jongen en de kaatjes in huis te laten hangen. Hoe doen jullie dat? eerder de ooievaar uit de tuin? of nog later?
Hier na 4 weken tuinversiering eruit en afgelopen weekend (7,5 week) alles binnen opgeruimd. Ik zou gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt .
Jullie hebben flink uitgepakt! Wij hadden een slinger met: "Hoera! (Naam) is geboren!" voor het raam. En een grote roze strik van tule om de voordeur heen. De strik hebben we na 2,5 week weggehaald. De naamslinger met 2 maanden, evenals de kaartjes die we gekregen hadden.
Hier bij ons is het gebruikelijk dat buren en vrienden etc de tuin versieren. Wij hadden dan ook een ooievaar en 3 andere leuke borden in de tuin ( 4 groepjes in totaal die versierden ) plus nog slingers enz. Wij hebben het 2 weken laten staan ma tis ma net wat je zelf wil vrienden van ons hadden 2 maand. Al vind ik dat persoonlijk wel weer erg overdreven. Wel heb ik nog een krans op de voordeur laten hangen die mijn moeder had gemaakt met naam en roze details en de kaartjes in huis staan ook nog op de kast.
de slingers en ballonnen geloof ik al na twee weken weggehaald. Het naambord heeft zo'n zes weken gestaan.
2 weken en weinig versiering. Al te lang naar mijn zin. Vind t zo onzinnig om t langer te laten. Soms zie je het een paar maanden staan.
Hier alleen een slinger op het raam gedaan (en binnen de kaartjes enzo). Bij de oudste na 3 weken de slingers weg gehaald en bin de jongste na een maand of 5 weken denk ik.
Hier ooievaar met bord met tekst buiten gehad, ook plastic slingers buiten. Binnen een kartonnen slinger en alle kaartjes (65!) aan waslijnen, deze hebben we na 6 weken weggehaald. Liefs,