12. Maar moet zeggen dat ik er tot vanmiddag maar 3 had, kwam vandaag voor t eerst een hoopje kaarten binnen.
Update inmiddels 10 de kaart van mijn schoonouders heeft er 6 dagen over gedaan zou dat ook meespelen?
Vandaag hier de eerste 3 kaarten binnen nouja eigenlijk 2 voor ons de andere was voor de vorige bewoners die nog maar 8 jaar geleden zijn verhuisd . Zoonlief heeft er al wel wat meer op school gekregen .
4, 1 komt van de buren 1 van vrienden de andere van een tante en van mijn moeder. Die van ons gaan vanavond op de post.
Wij hebben er nu 4 binnen. Maar ik verwacht er ook niet zoveel. Versturen er zelf ook maar 12 als ik me niet vergis
4, maar dat zal nog wel flink oplopen (grote familie) Ik moet die van ons zelfs nog schrijven, maar daar heb ik zooo geen zin in!
Te veel heb der geen zin in dit jaar. Heb de mijne ook nog niet geschreven. Ik denk dat het een shoot met zoontje word. En digitaal rond stuur. Hier in de buurt gooi ik er wat door de bus bij goede buren en klaar.
4! Moet ze zelf helaas nog schrijven en sturen aan opa's / oma's en enkele familieleden. Hun nemen ook de moeite dus dan stuur ik ook netjes een kaartje terug
Maar 3, gelukkig. Heb ook aangegeven ze liever niet te ontvangen en ik verstuur ze ook niet. Slecht voor het milieu, het is pokkewerk en ik vind die dingen echt lelijk dus ik hang ze nooit op.
4, ik stuur er zelf ieder jaar heel veel maar verwacht niet van iedereen terug. Ik vind het leuk dat mijn beste vrienden zeggen; ik krijg twee keer per jaar een kaartje. Allebei van jullie 1 keer in de vakantie en 1 keer met kerst
Ik heb dit jaar besloten om zelf geen kerstkaarten meer vooruit te sturen (op onze moeders, mijn oma en mijn zusje na), maar om alleen de mensen die ons iets sturen te beantwoorden.. Tot nu toe is het er eentje Onze zoon heeft er in de klas wel overigens al 4 gekregen. Staat er toch nog iets..
1 kaart en 1 e-card via mail Zelf stuur ik al jaren geen kaartjes meer, tenzij soms e-cards. Al zeg ik ook elk jaar dat ik mijn leven ga beteren. Mensen die mij kennen weten dit ook.