Mijn zoontjes tekenen trouwens kaartjes voor de opa's en oma's, en die stuur ik op. Dat is het enige wat ik er aan doe
Dat roep ik ook al jaaaaren tja hun blijven ze sturen terwijl ze weten dat ik geen kaarten hoef en ik ze weg gooi. Dan is het niet mijn probleem.
1 nog maar. Zelf had ik het idee om de kaartjes dit jaar zelf te maken maar aangezien ik er nog aan moet beginnen denk ik toch maar dat ik er wat koop en op stuur.
3 .. Zelf stuur ik jaren niks.. Nooit zin om de moeite te nemen... Ach ze krijgen het 4e geboorte kaartje al in de bus
Ik denk dat PostNl er ook een aandeel aan heeft dat er nog bijna niks is verstuurd. Vorig jaar kreeg de helft naar wie ik ze had verstuurd niet eens.
Nog geen enkel kaartje. Vorig jaar heb ik ook niet alles ontvangen, terwijl ik weet dat sommige mensen altijd een kaartje sturen, volgens mij is het gewoon een zooitje bij postnl en wordt het elk jaar erger. Mijn dochtertje wel op school.
Ongeveer 27, waarvan ongeveer 10 van klasgenootjes van mijn dochter. Normaal gesproken heb ik er veel meer, maar ik vind het prima. Zelf heb ik er nog geen een geschreven. Ik stel het altijd uit, omdat ik graag bij iedereen iets persoonlijks wil schrijven. Alleen een naam eronder vind ik zo nietszeggend.
10, volgens mij, kan zijn dat er nog ergens wat tussen de papieren liggen. Zelf ook pas net kaarten verstuurd.