Hier net zo hoor. Vind het altijd erg leuk om een (kerst)kaartje te krijgen (en zelf te versturen). Ben ook helemaal blij als de postbode komt. Vind het ook altijd leuk als mensen er een persoonlijke boodschap op schrijven, ipv alleen namen. Kijk er ook helemaal naar uit. Nog een paar uurtjes, dan komt de postbode weer.
6, alleen wij versturen niks, iedereen weet dat ook hartstikke leuk maar dat geld kunnen wij wel beter besteden
Nog geen, maar heb ze zelf ook pas gisteren verstuurd, heb al van verschillende mensen gehoord dat ze ze ook nog moeten versturen. Ik zal zo eens naar de brievenbus lopen om te kijken of er al iets inzit
Welgeteld 2. Ik heb er zelf 40 de deur uitgedaan. Vorig jaar heb ik er 60 verzonden en uiteindelijk 30 teruggehad. Ik ga heel kinderachtig dit jaar bijhouden van wie ik een kaart heb gekregen. En deze mensen krijgen er volgend jaar 1 terug.
Ik stuur degene die ik wil een kaart. Of ik er 1 terug krijg of niet dat maakt me nooit zoveel uit. Soms krijg ik mails terug in plaats van een kaartje, soms pas in de zomer een reactie van goh wat hadden jullie een leuke kerstkaart. Vind het altijd leuk om ze te versturen en zet er ook heel vaak iets persoonlijks bij in. We laten altijd de kaart ontwerpen en het is ook altijd iets unieks. Werd gisteren gebeld door iemand die mijn kaartje had ontvangen dat ze het zo'n leuke kaart vond en dat ze mijn dochter zo snel vond groeien (Stond een foto bij op van ons als gezin met een kerstmutsje op) Vind het altijd leuk Vind alleen de postzegelprijs zo belachelijk verhoogd met 37,5%..
2 kaarten maar heb niet meer in de brievenbus gekeken. Alhoewel ik er niet veel verwacht. Ik stuur geen kerstkaarten. Heb een foto laten bewerken en deze op fb geplaatst. Veel makkelijker en kosteloos.
Op dit moment 26. Al onze kaarten, stuk of 70, zijn vandaag de deur uit gegaan. Ik vind de 'score' tot nu toe laag voor ons doen. Ik verwacht nog meer kaarten, of niet vanwege recessie.
13 ontvangen, collega's man, familie, oud collega's van mij en 1 van de buurman . Ikvind het elk jaar erg leuk om kerstkaarten te sturen ben er erg ouderwets in wat dat betreft.
Dat principe pas ik het derde jaar al toe. Stuurde vroeger ook veel meer kaarten, maar dat doe ik nu niet meer hoor. Wij hebben vandaag onze eerste 2 binnen, joepie! Vind het zalig als de kerstkaartjes binnenkomen Hoop dat ik de onze vanavond kan afwerken dan kunnen ze morgen de deur uit voor de post. Vrijdag m'n vrije dag dan wil ik ze wat gaan insteken bij ons in het dorp.
1 verwacht er nog 2 bij dan houd het op. Maar dat geeft niet ik verstuur dit jaar geen kaarten a.s vrijdag haal ik wel een paar kaarten om zo in de handen te geven.
9 Stuks. En ik heb besloten om dit jaar geen enkele kaart te versturen: scheelt stress en geld. Behalve dan m'n oma en een paar andere mensen die eenzaam zijn.