Hoeveel kerstkaarten hebben jullie (tot nu toe) gekregen?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    1 :D
    Ik hoop dat het daarbij blijft, voel ik me ook niet zo schuldig dat ik er geen een verstuur.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    1 haha, maar dat komt omdat niemand er in onze omgeving aan doet.

3. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    10 kaartjes nog maar. . Met ze zelf nog even ingooien straks en de rest op de post doen.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Hier net zo hoor. Vind het altijd erg leuk om een (kerst)kaartje te krijgen (en zelf te versturen). Ben ook helemaal blij als de postbode komt. Vind het ook altijd leuk als mensen er een persoonlijke boodschap op schrijven, ipv alleen namen.

Kijk er ook helemaal naar uit. Nog een paar uurtjes, dan komt de postbode weer. :)

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ook 1 pas....

Moet eerlijk zeggen dat de mijne ook nog op de post moeten;)

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    4

Ik doe ze vanmiddag op de post

7. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Heel weing valt me op! Ik moet ze zelf ook nog posten.

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.656
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    1,verwacht er nog een stuk of 3 en dan hebben we het wel gehad.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

6, alleen wij versturen niks, iedereen weet dat ook:) hartstikke leuk maar dat geld kunnen wij wel beter besteden:)

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    5 tot nu toe....Heb de mijne ook pas gisteren gepost.

11. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Nog geen, maar heb ze zelf ook pas gisteren verstuurd, heb al van verschillende mensen gehoord dat ze ze ook nog moeten versturen. Ik zal zo eens naar de brievenbus lopen om te kijken of er al iets inzit :)

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Welgeteld 2. Ik heb er zelf 40 de deur uitgedaan.
    Vorig jaar heb ik er 60 verzonden en uiteindelijk 30 teruggehad. Ik ga heel kinderachtig dit jaar bijhouden van wie ik een kaart heb gekregen. En deze mensen krijgen er volgend jaar 1 terug.

13. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik stuur degene die ik wil een kaart. Of ik er 1 terug krijg of niet dat maakt me nooit zoveel uit. Soms krijg ik mails terug in plaats van een kaartje, soms pas in de zomer een reactie van goh wat hadden jullie een leuke kerstkaart. Vind het altijd leuk om ze te versturen en zet er ook heel vaak iets persoonlijks bij in. We laten altijd de kaart ontwerpen en het is ook altijd iets unieks. Werd gisteren gebeld door iemand die mijn kaartje had ontvangen dat ze het zo'n leuke kaart vond en dat ze mijn dochter zo snel vond groeien (Stond een foto bij op van ons als gezin met een kerstmutsje op)
    Vind het altijd leuk :)
    Vind alleen de postzegelprijs zo belachelijk verhoogd met 37,5%..

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    2 kaarten maar heb niet meer in de brievenbus gekeken. Alhoewel ik er niet veel verwacht. Ik stuur geen kerstkaarten. Heb een foto laten bewerken en deze op fb geplaatst. Veel makkelijker en kosteloos.

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Op dit moment 26. Al onze kaarten, stuk of 70, zijn vandaag de deur uit gegaan. Ik vind de 'score' tot nu toe laag voor ons doen. Ik verwacht nog meer kaarten, of niet vanwege recessie.

16. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    13 ontvangen, collega's man, familie, oud collega's van mij en 1 van de buurman :). Ikvind het elk jaar erg leuk om kerstkaarten te sturen ben er erg ouderwets in wat dat betreft.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat principe pas ik het derde jaar al toe. Stuurde vroeger ook veel meer kaarten, maar dat doe ik nu niet meer hoor.

Wij hebben vandaag onze eerste 2 binnen, joepie! :D Vind het zalig als de kerstkaartjes binnenkomen :) Hoop dat ik de onze vanavond kan afwerken dan kunnen ze morgen de deur uit voor de post. Vrijdag m'n vrije dag dan wil ik ze wat gaan insteken bij ons in het dorp.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    1 kaartje

19. knap

knap Niet meer actief

1 verwacht er nog 2 bij dan houd het op.

Maar dat geeft niet ik verstuur dit jaar geen kaarten a.s vrijdag haal ik wel een paar kaarten om zo in de handen te geven.

20. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    9 Stuks. En ik heb besloten om dit jaar geen enkele kaart te versturen: scheelt stress en geld. Behalve dan m'n oma en een paar andere mensen die eenzaam zijn.

Deel Deze Pagina