Het zullen er ongeveer 50 worden. Ik besteed er altijd weinig geld aan, goedkope kaartjes of goedkoop zelf maken en de postzegels zijn gratis. Er zijn altijd genoeg ongestempelde van de jaren ervoor die we hergebruiken. Als we zouden moeten betalen voor postzegels, zouden we minder sturen. Dan wordt het me te duur.
Dit, ik vind het echt zonde. Ook zie ik de meerwaarde er niet van in. Maar k hecht dan ook geen bijzondere waarden aan kerst
Dit jaar alleen bij mensen in de bus gegooid. Ouders, So, nichtjes, neefjes, tantes. Niks opgestuurd!! Ze krijgen volgende maand een geboortekaart! Die + postzegels zijn al duur genoeg!
Hier een stuk of 40. Vorig jaar rond de 90 verstuurd en niet eens de helft terug gehad dus ik begin er niet meer aan. Vind het ook erg duur worden met de postzegels.
Ik doe het dit jaar niet meer. Ben er klaar mee. Het is onwijs duur en ik krijg meestal niet eens een kaartje terug terwijl ik ieder jaar stuur.
Tussen de 40-50 kaarten kom ik wel aan. Maar daar zit sowieso 12 collega's bij dus dat loopt al snel op.
alvast nu kopen. ik heb een stuk of hondert postzegels liggen met een 1 erop. die blijft gewoon evenveel waard als postzegels die een jaar later uikomen. hier geen kerstkaarten.
Geen kaarten dit jaar, wordt me te duur. Heb er nu 5 waarvan 3 gewoon in de bus lagen zonder postzegel, meerdere mensen denken er zo over dus.