Wij versturen dit jaar geen kaarten Normaal sturen wij zon 60 kaarten, Nou kaarten kopen postzegels... Bespaar me zelf zo 40 euro Klasgenootje van onze zoon zijn gezin heeft het niet makkelijk, uiteraard in overleg met haar of ze zich er wel fijn bij voelde hebben wij voor dat geld een pakket gekocht met verse groentes vlees fruit en koekjes en chipjes
Hahaha, zo gaat dat hier ook! Ik verstuur ze al jaren niet meer, en ieder jaar krijg ik nog van dezelfde personen een kaart!
Vorig jaar had ik er wegens het overlijden van m'n vader geen zin in en nu ligt m'n broer in het ziekenhuis dus staat m'n hoofd er eigenlijk ook niet naar maar lang leve facebook.... Stuur een paar jaar al niet meer naar mensen waar we verder eigenlijk geen contact mee hebben, familie of niet. De kaarten zijn verder de kosten ook niet maar die postzegels inderdaad!
Ik stuur alleen nog naar mensen van wie ik weet dat ik er een terug krijg en verder van wie ik een kaartje krijg stuur ik er dan ook nog 1 terug. Zijn er niet veel meer. Stuk of 12.
Misschien heb je het al gedaan, maar je kunt beter nu alvast geboortezegels halen...scheelt toch weer 4 ct per zegel, aangezien ze per 1 jan duurder worden.
Wij hebben dit jaar kaarten gestuurd ivm verhuisbericht en we hebben 100 kaarten besteld! Vorig jaar deden we alleen goede vrienden en familie (gezin)
Ook ik stuur vanaf dit jaar geen kaarten meer. Normaal stuurde ik er tussen de 30 en de 40... Vind het zonde van mijn tijd en geld. Ik knal een paar dagen voor de kerst wel een kerstwens voor iedereen op facebook. Veel makkelijker
ik heb ze wel klaar liggen . nog van vorig jaar Zelfs. Mijn oma lag heel slecht en is met kerst overleden dus had ik geen zin in kaarten. Maar nu eigenlijk geen geld voor veel kaarten dus denk dat ik een deel digitaal ga doen.
81 - 100! Zo gezellig die kaarten hier in de kamer! Gewoon alle familie, vrienden en kennissen, paar moeders van school en dan de kids die nog kaartjes uitwisselen! Heb er inmiddels 36 terug ! Vind het echt een kerstsfeertje hebben!
Ik heb er 23; 18 per post verstuurd. De rest worden door de brievenbus gedaan of afgegeven tijdens visite.
Ik heb/wij hebben er 12 gestuurd naar collega's enkel en alleen omdat hun er ook elk jaar een naar ons sturen. Ik heb er echt niets mee met die kaarten en geef ook eerlijk toe dat ik ze bij de brieven bus pak, onderweg naar de keuken open maak en kijk van wie hij is om vervolgens door te lopen naar de bijkeuken en zowel de kaart als de envelop in de papierbak te gooien.
Max 20 denk ik zo. Ik stuur niet mijn hele familie een kaart en ook in mijn schoonfam. krijgt niet iedereen een kaart. Alleen mijn ouders en broers en een paar ooms en tantes, mn schoonouders en schoonzussen sturen we een kaart. Als we mijn hele familie en vl zijn hele familie een kaart zou gaan sturen zit ik over de 100 denk ik. Ben wel blij dat we dat nooit hoeven te doen. Ik vind de kerstzegels trouwens wel belachelijk duur geworden.