Bij de zwangerschap van ons zoontje was ik met 20 weken niks bijgekomen, nu zat ik met 20 weken al op +4.3. Dat was eventjes schrikken haha. Tot nu toe ben ik er niet meer gaan opstaan, wordt weer eens tijd.
Met 18 weken (dus nog geeneens 20 8-| ) bijna 5 kilo erbij....voel me echt een tientonner! Ik eet niet extreem ongezond, maar wel veel meer dan ik deed (volgens de richtlijnen gezonde porties, maar at schijnbaar hiervoor veel minder)...heb het ook wel nodig! Weinig overgeven aan het begin...maakt ook wel uit.. Pffff...ik blijf zo onzeker over figuur...bah!
hoe doen jullie dat!!! ik eet gewoon normaal, lekker gezond..heb geen last van vreetbuien ofzo, maar ik ben nu al bijna 10kilo aangekomen hoor. ik woog altijd eerst 59kilo, vanmorgen stond ik op de weegschaal 68 kilo :s
Ik eet al mijn hele zwangerschap goed en normaal, misschien zelfs gezonder dan voorheen.. begon op 56 (tenminste bij intake op 8 weken) wat te licht was.. 20 weken woog ik al 64 dus +8.. Nu weeg ik 68 bij 26 weken.
bij 20 weken was ik 6 kilo aangekomen mijn startgewicht was 50kilo nu met bijna 32 weken ben ik 61 kilo. en ik zie er 'goed' uit (niet arrogant bedoeld) ben nog steeds slank, zit echt alleen op mijn buik eerst maakte ik mij druk dat ik zoveel was aangekomen, want hier op het forum komen de meeste toch echt veel minder aan!
Ehhhh volgens mij nog niet veel bij 20 weken........ik ben nu 27 weken zwanger en nog maar 2 kilo aangekomen
Ik weet dat ik op 24 weken een krappe 2 kilo was aangekomen. Wat dat bij 20 weken was weet ik niet maar ik vermoed dat die twee kilo tussen de 22ste en de 24ste week erbij is gekomen omdat ik toen ook pas een buikje begon te krijgen.