Je ziet toch wel dat vrouwen met een hoge bmi vaak minder snel en minder aankomen dan vrouwen met een lage bmi. Apart....Ik was bij de eerste net 50 kg en woog aan het eind even flink 85 kilo ahum! Bij de tweede woog ik 75 kilo en woog ik aan het eind 87 kilo. EN bij de 3e begon ik met 84 en eindigde ik op 96 kilo, eerst afgevallen daarna aangekomen.... dus de laatste 2 ben ik het minst zwaarst van geworden, maar bij de laatste was ik het zwaarst toen ik begon.....
Bij de eerste was de start: 83. Eind 105. Totaal 23 bij. Na 6 mnd woog ik 95. Nu een start van 95 en met 27 weken op 97. Ben erg trots dat het nu veel minder is. Na de zwangerschap wil ik er helemaal voor gaan en wil ik in een jaar naar een gewicht van 70. Lijkt me een stuk gezonder voor mezelf en me kids. Me man is nu al begonnen en die gaat lekker naar beneden met zijn gewicht.
Ik ben begonnen op 88 kilo en schommel nu rond de 105. Voordat ik zwanger werd ben ik wel wat kilootjes afgevallen en die zaten er echt in een mum van tijd weer aan. Feestdagen en vakanties hebben ook niet echt geholpen. Ik vrees dat ik de 20-22 kilo wel ga aantikken...
Ik heb ook een erg hoge BMI en nu (31+5) nog -3,5 kg (is -7 geweest!).. Ik ben gewoon erg benieuwd wat ik na de bevalling weeg. Hier wordt er door de gyn trouwens niet eens naar gevraagd, ik af zelf aan me zorgen te maken om de kleie, maar omdat die goed op schema groeit, hoef ik me geen zorgen te maken.
Ik ben bij de vorige gestart bij 117. Toen 3 kilo eraf en ik eindigde op ongeveer 121. Was dus na de bevalling bijna meteen 10 kilo kwijt, Ik begon deze zwangerschap op 103, toen 5 kilo eraf ivm misselijkheid. Die zaten er toen ik weer kon eten binnen 2 a 3 weken weer aan. Nu ben ik ongeveer 3 kilo aangekomen. Ik wil niet boven de 110 uitkomen. Dan zou ik na de bevalling weer ongeveer uitkomen waar ik begon. Ik hoef natuurlijk geen reserves aan te komen, alleen de baby, dus dat gaat tot nu toe goed.
Ik woog begin zwangerschap 142 kilo bevalling 149 was 7 kilo aangekomen. 1 week na bevalling woog ik nog 127 kilo. Daarna weer flink aangekomen en nu op dieet haha
Ik was doormiddel van ww eerst van de 95 naar de 84 gegaan, door de clomid kwam ik aan rond de 87 a 88 en nu zit ik alweer op 90 kilo. :/ En dat terwijl ik helemaal niet overdreven bij snack en behoorlijk gezond eet. Vooral s'avonds als mijn darmenbuik echt opzet voel ik me ongemakkelijk. Maar ja hopelijk trekt die nog weg binnenkort
Ik was voor m'n zwangerschap 90 kilo. In het begin viel ik twee kilo af en nu met 38,5 week ben ik 9 kilo aangekomen in totaal. Wil het liefst onder de 100 blijven eigenlijk maar ja.... Btw, voordat ik zwanger werd woog ik 111,5 kilo, ik ben toen dus meer dan 20 kilo afgevallen. Na de zwangerschap wil ik weer verder afvallen
Met 83 kilo begonnen nu 1 jaar later - 15 kilo eraf geen idee wat er gebeurd is , enige verschil met vorige zwangerschappen is dat dit een meisje is . Eind zwangerschap weer 83 Geef nu 3 mnd borstvoeding en voel me prima .mis mn kilo s echt niet
Bii de 1e 26 kg aangekomen. Daarvan is ca. 13 kg blijven hangen helaas. Nu mede door misselijkheid die nog steeds aanhoudt en dieet ivm zwangerschapsdiabetes, 5 kg aangekomen. Eerst 7, maar inmiddels weer afgevallen en vandaag was er weer 200 gr af.
Ik was voor zwangerschap 89.5kg, zwaarst woog ik 97.5 (+8kg) en een week na de bevalling woog ik 86.5.