Hoeveel kg aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BiancaB, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Voor mijn zwangerschap woog ik 69 kilo en nu 72 kilo ben benieuw of ik aan gekomen ben want ik moet vanmiddag weer naar de vk

    Liefs roelien
     
  2. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik ben tot nu toe (ca 12 en halve week) 2 kilo bijgekomen. Alles wat je extra bijkomt, behalve de baby, vruchtwater etc.,moet er straks ook weer vanaf! Dus ik kijk erg uit met wat ik eet, als ik een snoepbui heb eet ik fruit of tomaat oid. Ik let er altijd op, dus ook als ik zwanger ben, vind ik geen excuus om mezelf vol te proppen en kilo's aan te komen.
     
  3. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tot nu toe ben ik 6 kg gegroeid. Dat word strax alweer anders natuurlijk. Heb in het begin wel aardig gesnoept, maar let nu beter op mijn voeding.
    Dus zal het mij benieuwen waar we uitkomen strax.
    Succes dames!!
     
  4. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben de laatste anderhalve week ineens aangekomen en wel: 2 hele kilo's! (ben geloof ik nog nooit zo blij geweest met een paar extra kilo's) ;)
    Ik let wel aardig op wat ik eet, maar vind wel dat zo af en toe iets lekkers, als ik daar zin in heb, moet kunnen!

    Groetjes,
    Ramona
     
  5. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En soms kun je er echt helemaal niets aan doen en vliegen de kilo's eraan zonder dat je meer eet of gaat proppen zoals jij het zo mooi beschrijft.
     
  6. evy

    evy Lid

    20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    ikke ben 5kg aangekomen tot nu toe!!Ik let ook wel op wat ik eet.Ik heb mezelf voorgenomen dat ik in het weekend za en zo mag snoepen etc en van ma t/m vrij. niet en dat werkt aardig!!!succes
     
  7. jada

    jada Actief lid

    30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Ik was 30 kilo aangekomen begon met 60 eindigde op 90 terwijl ikzelf maar 1.63 ben.Maar ik had wel een hele dikke buik en aan de rest van mijn lichaam zag je niet die 30 kilo. Ik kreeg ook pas vanaf de 7e maand een dikke buik.
     
  8. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi,

    In het begin was ik wat afgevallen door de misselijkheid etc.
    tot 12 weken was er niets aangekomen en daarna ging het hard!
    ben nu 4,5 kilo zwaarder. begon op 70 en nu dus 74,5.
    We eten erg gezond iedere dag groente en we eten altijd donker brood. maar als ik wil snoepen doe ik dat ook wel eens ;)
    nu merk ik dat ik in de avond erge trek krijg maar m`n lieffie heeft bedacht dat hij iedere avond een fruitshake maakt met vers gevarieerd fruit! lief he.
    ben ook benieuwd waar ik ga eindigen met de kilo`s!

    x
     
  9. zoethartje

    19 dec 2005
    66
    0
    0
    Zaanstad
    Hoi, ik ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger en ik ben in verwachting van een tweeling en nog maar 2,5 kilo aangekomen (in me vorige zwangerschap was ik 27 kilo totaal aangekomen).
     
  10. Ik ben nu 5 maand en ben 12 kg aangekomen al ..
    Heb ook al een mooi buikje ook hihi
     
  11. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik ben tot nu toe 8 kilo aangekomen. Hoop dat ik niet boven de 13 kilo extra uitkom. Maar ja, dat hebje toch niet in de hand.
     
  12. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik zit voor de moment op +3kilo
     
  13. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ben nu zo'n 3 kilo aangekomen.....
     
  14. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hier ook 3 kilo... maar het is vrij stabiel gebleven, ik zit nu op 3 kilo sinds mijn 12e week.

    Groetjes!
    Pamela
     
  15. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi

    Ik ben van mijn eerst zwangerschap niet zo veel aangekomen in totaal maar 10 kilo ik begon met 51 kilo en eindigte met 61 kilo maar toch was mijn zoontje 3580 gram ruim zeven pond maar ik ben zelf heel klein en tenger :)
    Nu ben ik van mijn tweede zwanger ik begon met 47 kilo ja ik was heel veel afgevallen na mijn bevalling en heb bloedarmoede maar nu weeg ik 59 kilo dus toch al 12 kilo aangekomen en ik ben pas 29 weken zwanger.
    Zo zie je maar wat het verschilt!
    Ik hoop dat het een beetje blijf zitten na mijn bevalling want ik ben liever een beetje dik als zo erg dun dat ik was :)
    groetjes joella
     
  16. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo,

    In totaal ben ik 6 kilo aangekomen. Ik woog toen ik ontdekte dat ik zwanger was 59 kilo en zit nu op 65. Vind het veel klinken, maar aan de andere kant zie je niet echt dat ik zwaarder ben geworden, gewoon omdat ik vrij tenger ben;)
     
  17. Tannes

    Tannes Lid

    30 jan 2006
    9
    0
    0
    HR Manager
    Utrecht
    Ik ben voorlopig alleen maar aan het afvallen. Ik begrijp er niets van. Er is in totaal nu 6 kilo af. En toch eet ik gewoon wat ik wil (wel gezond, maar dat deed ik altijd al).

    Groetjes,
    Tannes
     
  18. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik ook, ik ben dan nog niet zo heel lang onderweg, maar ben tot nu toe zo'n 2 a 3 kilo kwijt.. terwijl ik lekker gezond eet (veel beter dan vóór ik zwanger was).. ach, heb ik weer wat reserve, het aankomen komt nog wel..
     
  19. LinCtje

    LinCtje Actief lid

    27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (België)
    Ik ben momenteel al 7 kg aangekomen en ben 18 weken zwanger van een eerste zoontje.
    In't begin van mijn zwangerschap nochtans heel misselijk geweest maar moest van mijn gynae na het braken opnieuw direct eten dus ik ben geen kilo's verloren. Integendeel zelfs.
    Ik ben eens benieuwd of deze trend zich zal voortzetten of ik nu toch even niets meer ga aankomen.
    In elk geval hoef ik me geen zorgen te maken want mijn vriend is nog feller verliefd op mij met een kilo'tje meer dan voordien...lol...
     
  20. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Ik ben op moment 32 weken zwanger en al 22 kilo aangekomen. In begin ging het zeer hard en nu staat het eigenlijk beetje stil. Dus ik denk dat het bij iedereen toch anders is. Hoe is je bouw etc... In begin maakte ik me er zeer druk om. Vandaag heb ik trouwjurk op pop gezet en dat word straks mijn streven weer hahaha... XXXX Didi
     

Deel Deze Pagina