Hoeveel kg aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BiancaB, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat

    naat Lid

    14 feb 2006
    11
    0
    0
    Nou ja ik bij mijn eerste controle woog ik 70 nu 72. Ik mag ook niet lijnen maar eigenlijk moeten er nog 12 kilootjes af van mijn vorige zwangerschap.
    Na de bevalling wil ik er toch wel wat af hebben. Ik heb eigenlijk nooit op mijn gewicht hoeven letten. Het lijkt me wel moeilijk hoor om het kwijt te raken.
     
  2. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi,

    ben inmiddels ook al 6 kilo aangekomen! het komt er langzaam allemaal bij.......... je ziet het niet echt aan m figuur ofzo maar de weegschaal liegt er niet om! :(

    x
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    hmz ben inmiddels 14 kg aangekomen... en vrees dat het daar niet bij zal blijven .... ach we weten waar voor we het doen he ...
     
  4. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    eerst merkte ik dat ik paar kilo's afviel.
    en nu ben ik 6 weken en ik moet zeggen dat ik al veel kilo's ben aangekomen.

    ik woog zelf altijd 65 nu stond ik laatst op de weegschaal bij mijn moeder en woog ik 69 woooowwwww :confused: dacht ik . maar moet binnenkort weer op de weegschaal. Mischien een foutje in de techniek? ;) :oops: :p
    Ik at toen wel veel . nu niet meer.
     
  5. Niet meer actief

    Ik zit nu op 5 kilo. Maar daar ben ik ook heel blij mee. Want alles wat er aan komt moet er straks ook weer af. Maar een dins is zeker je weet waarvan het komt. Dus dit heeft allemaal een oorzaak. :eek:
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat een verschil als ik dit allemaal zo lees......
    in het begin van mijn zwangerschap gingen er alleen maar kilo's vanaf omdat ik mega veel gespuugd heb. maar het zit er nu allemaal weer aan ;) In totaal ben ik nu 11 kg aangekomen, ik ben gisteren bij de vk geweest en ze vond het een mooi gewicht ;)
     
  7. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik ben gister bij de vk geweest... en was de afgelopen 4 weken weer 5 kilo aangekomen.... in totaal ben ik nu 20 kilo aangekomen.
    Vooral de eerste 12 weken ging het heel erg hard, maar dat was ook tevens de tijd dat ik gestopt ben met roken.

    Volgens mijn vk maakt het helemaal niet zo veel meer uit hoeveel je aankomt....
     
  8. Niet meer actief

    Ik ben 1,5 kilo bijgekomen :D .
    Hoop dat het echt niet meer wordt, want ik ben zelf al niet slank, dus ik vind het prima zo!!! :)
     
  9. evy

    evy Lid

    20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    Op dit moment ben ik ongeveer 6 kg aangekomen.Heb me voorgenomen om niet boven de 12 het liefst 10 te komen dusss deze laatste 10 weken niet teveel snoepen
     
  10. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik ben vanmorgen weer voor controle geweest.
    En ben in 3 week maar een halve kilo aangekomen.
    En in totaal nog maar 2 en een half.
    Daar ben ik al lang blij om omdat ik van mezelf al dik ben.
     
  11. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Toen ik de eerste keer naar de verloskundige ging woog ik 66 kilo, de tweede keer 68 half en de laatste keer 72, dus totaal 6 kilo, moet de 27ste weer dus ben benieuwd hoeveel er weer aanzit!!

    van de eerste ben ik totaal 12 kilo aangekomen! dus we wachten af, we moeten nog even dus..
     
  12. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    ik ben 6 kilo afgevallen, maar ik woog al 90 dus, kan het niet zo veel kwaad dat het er nog niet met tonnen aan komt. tenminste tot nu toe dan, je weet maar niet wat nog komen gaat
     
  13. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik ben nu inmiddels 8 kilo aangekomen hoop wel dat het niet veel meer als die twaalf kilo aankom, want het moet er na de tijd ook weer af hahahaha
     
  14. Miran

    Miran Lid

    28 jul 2005
    56
    0
    0
    Ik ben nu 26 weken en in totaal 3 kilo aangekomen. Terwijl ik best veel eet. Op een dag eet ik acht boterhammen(meergranen) 5 stuks fruit, een bord warm eten en ´s avonds vaak nog een bord Brinta. Tussendoor eet ik nog twee plakken ontbijtkoek. Snoepen doe ik wel weinig, voor m´n zwangerschap snoepte ik ook bijna niet. Wel loop ik een paar kilometer per dag. Mijn vier honden zorgen wel voor mijn beweging!!
     
  15. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik word niet gewogen door mn verloskindige, zij zegt dat dit niet nodig is... zelf heb ik me ong een maand voor ik zwanger was gewogen... en sindsdien ben ik 6 kilo afgvallen... maar mijn buik is al ontzettend dik, ik denk dat het aankomen er nu wel aan begint te komen, en het is niet erg om 12 kilo aan te komen... als mn kindje maar gezond is :D
     
  16. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Hoi
    ik ben bij mijn eerste 25 kg bijgekomen
    en bij de tweede ongeveer 20
    en geraak die heel moeilijk kwijt!!
     
  17. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi,

    ben nu 21 wkn en 7 kilo aangekomen!

    Het gaat langzaam erbij maar het komt erbij!!!! eerst was het 2 toen 4 toen 6 bij een week of 18 en nu dus 7....................

    ik pas ook werkelijk niets meer! dat is de enige reden waarom het naar is...... ga maar weer eens shoppen!

    misschien een stomme vraag; maar zijn jullie borsten ook veel gegroeid? ik ben van een 75c naar een 75d gegaan en ze voelen ook veel zwaarder
    :oops:

    x
     
  18. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Bij mijn oudste ben ik in totaal 18 kilo aangekomen. Bij Elske kwam ik in totaal 10 kilo aan (veel overgegeven) en bij de derde ben ik tot nu toe 12 kilo aangekomen ( bij 33wkn zw.schap).
     
  19. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik denk dat ik nu niet meer aan kom, elke week als ik nu bij de vk kom is mijn gewicht hetzelfde. Dus in totaal ben ik 13,5kg aangekomen. Bij mijn zoon maar 8 kilo, maar dat kwam door de nodige stress denk ik zelf!
    Dus ik denk dat dit mijn totale aantal kilo,s is dat ik aan kom ;)
    Gr Carry
     
  20. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Ik ben bij mijn andere zwangerschappen 10, 10 en 11 kg aangekomen en zit nu op de 3 kg. Prachtig toch?!
     

Deel Deze Pagina