hoeveel kg erbij in de eerst maanden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kikkert, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

0kg

  1. 0-2kg

  2. 2-4kg

  3. 4-6kg

  4. meer zoja hoeveel?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    tot en met de 4de maand was is 16 kilo aangekomen, inmiddels zit ik op +19 kilo. ik snoep niet, eet gezond, maar wel veel meer dan normaal. als ik minder eet ga ik van mijn stokje.\ik ben inmiddels ruim 2 kledingmaten gegroeid. ik word er niet blij van, maar het is niet anders ;)
     
  2. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    De eerste 14 weken niet aangekomen. Ook niet misselijk geweest overigens. Ik denk dat ik na 16 weken (over een paar dagen) wel wat ben aangekomen, ongeveer 1 a 2 kilo.
     
  3. Niet meer actief

    Hallo,
    Ik ben eerst 3 kilo afgevallen en nu weer 7 kilo aangekomen ongeveer.
    Maar ik vind het niet erg en ik eet trouwens 's avonds ook nog altijd wel wat extra's, chips of koekje, snoepje. (sorry kan het niet laten)
    Nou groetjes,
    Anita
     
  4. Kris80

    Kris80 Lid

    9 mei 2007
    68
    0
    0
    Hallo allemaal!

    Ik ben nu 9 weken zwanger en tot mijn grote schrik zit er al 3 kilo meer aan! Mijn broeken zitten erg strak en staan gewoon niet mooi meer. Ik baal er best van want de vorige zwangerschap kon ik tot 20 weken mijn eigen spijkerbroek nog aan! Ik ben wel op vakantie geweest en heb een aantal feestjes gehad, dus vanaf nu wordt t maar even beter op mijn voeding letten denk ik... En anders wordt t gewoon weer flink Sonja Bakkeren volgend jaar! ;)
     
  5. Niet meer actief

    Hahaha,
    ik kan ook mijn broeken echt niet meer aan!
    heb nu al linnen broeken met jurkjes erover aan, alleen zit het weer niet mee, regen regen regen! bah
    nou groetjes,
    anita
     
  6. Kimmies

    Kimmies Actief lid

    9 mrt 2007
    205
    0
    0
    sinds de laatste keer ben ik 10 kilo aangekomen. Sindsdien durf ik eigenlijk niet meer op de weegschaal te gaan staan. :(

    Ik hoefde me nog niet enorm veel zorgen te maken zeiden ze in het ziekenhuis; mijn bloeddruk was goed (120/70) en voor iedereen is het verschillend, die 12 kilo die je altijd hoort is echt puur een gemiddelde..... pfff. daar hou ik me dan ook maar aan vast.

    Vooral in de gaten houden dat je niet te veel gekke en foute dingen eet, ik weet makkelijker gezgd dat gedaan......
     
  7. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Morgen 16 weken en 2 kilo erbij!
     
  8. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met bijna 16 weken was ik 2,5 kilo aangekomen, zit nu op 4,5 kg totaal. Het gaat de laatste weken opeens hard... borsten zijn ook weer aan het groeien (ik vind cup E eigenlijk wel groot zat).
     
  9. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    nu, ik ben er tot noch toe 6 kwijt... en kan je zeggen dat ik er heel hard naar uitkijk om er wat bij te komen want dat betekent dat de ergste periode er op zit ;)
     
  10. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Met 16 weken in totaal al 7kg aangekomen. Voel mijn buik nu iedere dag meer groeien, dus ben bang om de volgende keer weer op de weegschaal te moeten gaan bij de vk. Vind het eigenlijk helemaal erg omdat ik nu ik zwanger ben eigenlijk heel gezond eet en vaak lekkere dingen laat staan die ik voor de zwangerschap wel at.
     
  11. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    in de eerste drie maanden 4 kg aangekomen, zat met 28wk op 6.7...Benieuwd of ik nog tonnetje rond ga worden...
     

Deel Deze Pagina