Oeh spannend, ik ben ook wel benieuwd om welk huis het gaat Gezien het aantal kijkers heb je kans dat het snel verkocht is, met een beetje geluk misschien wel voor wat meer dan de vraagprijs (als de kijkers druk voelen door de vele bezichtigingen).
Ziet er netjes uit! De tekst stoort me wel een beetje, de enter is niet gebruikt en ik lees liever hoeveel m2 een kamer is dan de afmetingen, tuurlijk kan ik dat zelf snel berekenen, maar in een oogopslag zien is toch prettiger. Maar dit is persoonlijk natuurlijk Maar nogmaals, binnen een dag al 7 afspraken en nog een paar die niet bereikbaar waren... Ik denk dat jullie hem snel verkocht hebben! Succes
Bedankt bloem! De tekst heeft de makelaar gedaan,heb akkoord gegeven dus is helaas niks meer aan te doen denk ik. Echt super reacties bedankt en hopen dat het binnen een week verkocht is Anders 4 of 5 maanden vind ik ook goed!
Nee we hebben zelf geen huis te koop we zoeken wat. Toch merk ik dat ik het best moeilijk vind een huis te vinden. We wonen nu in een huis waar ik (bij wijze van !! 😛 in m'n blote kont kan lopen zonder dat iemand het ziet en we dicht bij het centrum wonen. Nieuwbouw heeft hier niet zulke grote tuinen en dat staat me tegen , en vaak van links , rechts en achter inkijk van je buren. (Niet overal hoor maar vaak wel aan de achterkant). Misschien zijn mijn eisen wel teveel? Of vrijstaand of 2 onder 1 kap waar ik het niet erg vind dat de douche, toilet of keuken vervangen moet worden. Tuin een oude meuk mag ook voor zon 270.000 in assen
Haha dat zijn wij niet gewent om naakt te lopen hier,al moet ik wel zeggen als ik snachts naar de wc gaat het wel eens kan voorkomen Dan kijk ik of de boven buren lichten aan hebt De prijsklasse is hier helaas duurder voor 270 heb je een rijtjes woning met een kleine tuin. Zitten 2 minuten van den haag. Me man wil in de buurt blijven dus ben gebonden.
3 kijkers gehad, 1 deed gelijk een bod. Even onderhandeld en jn onze vakantie verkocht, 3 weken! Zo blij!
Wij zitten zelf momenteel in het andere kamp, druk op zoek naar een huis, en hebben al een paar keer naast het net gevist. Huizen gaan ontzettend hard momenteel en er zijn veel potentiële kopers op de markt. Voor de verkopende partij ideaal dus!
Je statistieken gaan trouwens wel helemaal over de kop nu hè, als je iedereen van hier mee laat kijken..
In 2 dagen tijd 2521 kijkers Convercie gisterwas 49 procent wat dat betekend weet ik niet Vandaag was hij ook 49 procent maar is nu net afgezakt naar 44 dus dat zal door jullie komen denk ik. Maar dat vind ik niet erg hoor Vandaag 700 keer bekeken,denk dat ik er 10 door jullie heb laten bekijken.
Ik heb vroagah in Rijswijk gewoond! 👍🏼 Mag ik een link, dan kijk ik ook even. En alvast héél veel succes met de verkoop, komt vast goed!
Ons eerste huis, net toen de crisis begon te koop gezet, daar hebben we meteen aan het begin 3 kijkers gehad, toen 3 maanden niks, en toen opeens weer 2. En die laatsten kochten het direct na de bezichtiging voor bijna de vraagprijs. Tweede huis hadden we 1 bezichtiging voor het officieel te koop stond (die had de makelaar opgetrommeld), en paar dagen later de tweede kijkers. Die tweede kijkers kochten het een paar dagen later voor de vraagprijs. Terwijl het huis toen nog niet was zoals we het aanboden. Want er moest nog een nieuw toilet in, en de trap naar de zolder was er nog niet eens, terwijl dat al wel in de beschrijving stond (kostte niet zoveel en maakte ons huis nogal meer waard, omdat de zolder toen bij de woonoppervlakte werd meegerekend, maar volgens de makelaar was het niet erg als dat pas gedaan werd als het huis al in de verkoop stond, en dat bleek dus zo te zijn )
Er wordt natuurlijk wel gewoon in het huis gewoond, dus ik zou hem wel ophangen zoals ik in pb ook al zei. Een ander moet zichzelf erin kunnen zien wonen, dus neutraal, ruim en schoon etc, maar hetis geen modelwoning, maar een huis. Het ziet er echt super uit! Ik duim heel hard voor een snelle verkoop, maar denk dat met deze hoeveelheid interesse dat geen probleem zal zijn!
Ik laat jullie morgenavond de eerste reacties weten! Morgen komen 3 stellen kijken,vrijdag niks,zaterdag 2 en maandag 2 stellen. Ik kan niet geloven dat het zo snel zal gaan,maar de tijd moet het leren!
Zag toevallig op fb een woning voorbijkomen uit Assen die niet op funda staat. Geen idee of het aan je wensen voldoet maar binnen prijsklasse: het kanaal 1
Daar wonen wij een paar straten vandaan haha. Leuk huis en zeeeeer dicht bij de stad. Je hoeft daar nog net geen vergunning voor je auto. Ik rij hier 5 dagen Pw langs dit huis maar wat ik me afvraag er zit geen zolder op. Wat is de vraagprijs stond dat er ook bij?