245.000. Wat ik uit de tekst begreep een souterrain. Anders even aanbellen zat in ieder geval een mooie keuken in (stonden verder niet veel foto's op)
Ziet er prima uit meis! Mooi huisje hoor, geweldige locatie ook dus ik denk niet dat het lang zal duren eer jullie woning verkocht is! Twee dingetjes: ik zou het aanrecht helemaal leeghalen (oogt dan wat groter nog) en ik zou vooral ook een mooie bos bloemen neerzetten in de woonkamer. Het ruikt lekker en met al die neutrale kleuren in de kamer geeft dat een vrolijk effect. Succes! 😃
Wij hadden ook ons huis te koop gezet en meteen al 3 kijkers ingepland, dat was al veel zei de makelaar, 7 dus helemaal Het huis was dan ook binnen 5 dgn verkocht! Bereid je er maar op voor dat het snel kan gaan! Wij moeten nu nog op zoek naar wat nieuws, we zijn ook overdonderd. Mag ik miss ook een linkje, ben wel benieuwd!
Mijn makelaar zei altijd; kijkers zijn nog geen kopers! Wij hebben vorige maand ons huis verkocht in 1,5 week tijd; 2 kijkers Onze buren hebben hun huis nu 5 jaar te koop staan; rond de 50 kijkers en nog niet verkocht. Dus zo zie je maar, aan kijkers heb je niks. Je moet kopers hebben 😉
De 3e kijker heeft het bij ons gekocht, was geloof ik binnen 8 dagen nadat het te koop was. De eerste zocht eigenlijk toch een hoekhuis (dit was een tussen woning) De 2e kon het helemaal niet betalen en wist dat al van te voren.
Succes met de verkoop! Wij zitten in een vergelijkbaar schuitje. Ons huis staat nu een week te koop. Zijn met de open huizen dag 4 kijkers geweest, gister nog een bezichtiging gehad, vrijdag een tweede bezichtiging en volgende week staat er nog eentje gepland. Vind het in ieder geval een prettig idee dat er binnen een week in ieder geval heel wat bezichtigingen geweest zijn. We hopen nu dat de persoon die vrijdag komt voor de tweede bezichtiging dat daar iets uit gaat komen. Die heeft al tegen de makelaar gezegd dat hij perse vrijdag wil komen want hij wilde het huis hebben. En allemaal vragen over of hij het alleen recht zou hebben nu qua onderhandelingen en hij wilde de lijst al hebben met wat er achter zou blijven of ter overname is. Klinkt veel belovend, maar blijft spannend natuurlijk. Je durft nergens op te hopen.
WoW dat is snel en een hoop kijkers. Ik verwacht dat het snel verkocht zal zijn omdat er zoveel animo voor is. De hoeveelheid kijkers zegt in principe niet zoveel, je hebt maar 1 koper nodig die het hebben wil. Wij hadden er 3 en toen was het verkocht. Je mag me ook een linkje sturen om te kijken
Wij hadden in de eerste 3 weken 4 kijkers. Daarvan kwamen een week later 2 verschillende kijkers voor de tweede keer. 1 daarvan niks meer gehoord. De ander heeft vandaag een taxatie laten uitvoeren op onze woning, nog voordat ze de onderhandeling Is gestart dus we hopen dat zij een bod gaat doen. Onze woning staat nu 6 weken te koop. Na de derde week hebben We geen nieuwe kijkers meer gehad (behalve 1 op de open huizen dag)
Zo de eerste 3 kijkers zijn geweest! 2 waren heel positief waarvan 1 nog meer informatie opgevraagd heeft bij de makelaar. De makelaar vond het heel netjes opgeruimd. 1 stel (ouder stel) vond de opstap naar het terras te groot,ze was slecht ter been. We hebben 3 kijkers erbij dus teller staat op 10. Zit tot woensdag aardag vo lgepland Hopen op een bod Zelfs me baas kwam naar me toe,hij zei je hebt een super mooi huis die ben je binnen 2 weken kwijt.(hij is helemaal niet van de complimenten) Ga straks verder reageren en linkje sturen die wil kijken. Moet ff boodschappen doen. Bedankt voor de leuke berichten hier en prive!
Wat superfijn! Ik vind het heel spannend, ons huis gaat einde van de maand/begin november de verkoop in. We zijn nu de laatste dingen aan het afronden qua kleine klusjes die nog lagen zoals een plintje hier en daar, en net even een deur wit ipv grijs. Kregen we vorige week ineens lekkage in de badkamer vloer. Pfff, man. Dat wil je nou net even niet hebben. Maargoed, vanavond reparatie 1 daarvan. Morgenmiddag naar de andere kant van de streep; een 2e bezichtiging met een aankoopmakelaar en hopelijk een bod neer kunnen leggen ovb verkoop eigen woning. Spannend hoor!
1 kijker = de koper. We hebben verkocht op het dal van de huizenmarkt, in 2013. Zonder verlies, terwijl we kochten op de top van de markt, in 2008.
Mocht je nog wat reacties erbij krijgen: onze makelaar heeft op zaterdag het huis op Funda gezet, op woensdag een open huis georganiseerd waar 25 kijkers op af kwamen. Die mochten tot vrijdagochtend een bod uitbrengen, dit werden er 6, waarvan wij de hoogste geaccepteerd hebben. Het was dan ook een juweeltje... Maar ja, babies willen meer ruimte!