Wat spannend ik ben ook benieuwd naar jullie huis! 7 is echt veel! Hoop op een snelle verkoop voor jullie. Spannend he? Wij hebben ons huis net sinds maandag op de makelaars site te koop staan en staat sinds woensdag op Funda. Gister 1 kijker gehad die wel enthousiast was en nog een keer met haar oudere dochter wilde komen kijken voor een 2e bezichtiging.
Zou ik ook een linkje mogen? Ben heel benieuwd. Gisteren zijn de foto's van ons huis gemaakt. Vanaf aankomende week staat het te koop. Mega spannend!!
Zal jullie zo een link sturen. We hebben een bod gehad 5 duizend onder de vraagprijs,makelaar haalt maandag de vraagprijs eruit zegt hij! Ze kwam vandaag voor het eerst kijken met haar vader en vroeg of er nog meer kwamen kijken,de makelaar zei dat er nog 2 vandaag op de planning stond dus bood ze,ze wilde eerst de vraagprijs bieden andere 2 stellen waren ook te spreken over het huis. Ik ben helemaal hyper
Wow super zeg!! Ben benieuwd of het hier een beetje gaat lopen. Ik heb je huis bekeken: snap wel dat er veel belangstelling is. Mooi huis!
Wauw Rijswijkse wat fijn dat het zo snel gaat! De makelaar zal er zeker wel de vraagprijs eruit kunnen halen als ze er nu 'maar' 5000 onder zitten.. zeker ivm meerdere geplande bezichtigingen.. Zolang jullie geen tegen bod doen zijn jullie officieel nog niet in onderhandeling en zou een andere partij ook nog mogen bieden op het huis (interessant feitje). Ons huis kwam op n vrijdag om 17:00 uur op Funda, nog geen 3 uur laten een telefoontje om een bezichtiging te plannen voor de dag erna (zaterdag) en die wilde meteen bieden eigenlijk maar dat mocht niet van zijn vader die erbij was. Uiteindelijk heeft die de maandag de vraagprijs geboden en meteen verkocht! Het bord stond nog maar net in onze tuin zeg maar
Wow, ik geloof jouw makelaar wel hoor! Vraagprijs wordt zeker gehaald de volgende week. Mooi huis hoor. Ik duim voor jullie
Zit echt in spanning Maandag middag komen er nog 2 kijken,dinsdag en woensdag nog 1 in de planning. Maar denk dat die afgebeld worden,of mogen ze gewoon kijken? Heb hem heel kort gesproken de makelaar omdat ik aan het werk was. Weten jullie hoe dat werkt? Als die vrouw de vraagprijs bied gaat het gewoon naar haar,gun het haar die lef heeft om direct zo bod neer te leggen bij de eerste keer kijken!
Als jullie overeenkomen mag je nog open staan voor andere bieders. Tot het voorlopig koopcontract is getekend. Maar netjes is dat niet natuurlijk. Wij gaan bij het huis wat we gaan kopen als voorwaarde stellen dat het ook per direct dan uit de verkoop gaat. Zijn al een aantal huizen aan ons voorbij gegaan. Dat wil ik echt voorkomen.
Super spannend! Ons huis gaat ook de verkoop in, wij wonen in een behoorlijk druk gebied qua huizen verkopen. Heb al wat makelaars gebeld die een goede naam hebben en al veel in de wijk verkocht hebben recent. Vaak hebben die nog wat geïnteresseerden die net naast de pot gepiest hebben. De makelaars willen iig erg graag met ons in zee dus ga daar eerst eens een goede deal proberen te maken.
Wat grappig wij hebben sinds gisteren ons huis in de verkoop en as dinsdag staat de eerste bezichtiging en de tweede komt er ook aan(hoorde ik via via) ben benieuwd hoe het afloopt. Idd kijker is nog niet perse koper. Mag ik jullie woning eens bekijken? Misschien kan ik er nog wat van afzien. Wij laten nu wel gewoon het speelgoed netjes opgeruimd staan, op de foto's is dat bij ons weg. Makelaar zei bij ons dat de mensen ook wel mogen zien dat er in geleefd wordt. Succes verder met alles!
Ik ben ook benieuwd naar jouw huis! We willen ons huis verkopen, twijfel nog wel een beetje. We wonen in een nieuwbouw wijk, dus vraag me af of het wel gewild is... Zou je me een linkje kunnen PB-en?
Ts, informeer ook even naar de voorwaarden bij het bod als er zoveel interesse is. Het is altijd fijn om iemand te hebben die safe zit qua financiering en zelf niks meer hoeft te verkopen.
Toen wij verkochten stonden er ook nog kijkers in de planning. Deze zijn door de makelaar afgebeld. Hun gegevens werden bewaard voor geval onze koper de boel niet rond zou krijgen.
En? Nog iets gehoord vandaag? Wij zijn vandaag gaan kijken en hebben meteen ter plekke bij de makelaar een bod uitgebracht. Morgen horen we meer. Spannend!!!!! Ik slaap het hele weekend al slecht hierdoor. Vanaf donderdagmiddag staat het huis pas in de verkoop en we willen het echt graag hebben. Er staat nog 1 andere bezichtiging gepland deze week. Nu maar hopen dat de verkopers deze niet willen afwachten en meteen met ons gaan onderhandelen.
Oh wat spannend voor jullie zeg! Is dit niet het huis waarvan je het dak oid moest vervangen? Ik duim mee!
Ze willen niet hoger gaan dus hebben het bod geaccepteerd. Nu wachten of we er verder uitkomen en hoe graag ze het willen. Vandaag 2 kijkers gehad 1 komt uit het buitenland en willen graag een 2de huis.De ouders zijn wezen kijken en hebben een 2de bezichtiging gepland voor volgende week met de mensen uit het buitenland. 2de kijkers vonden de vve te hoog en wilde liever in voorburg wonen. Waren verder wel positief maar de makelaar verwacht er niet veel van. Morgen een afbeller,woensdag een kijker en donderdag ook. Dus we wachen verder af! Hoop dat je bod geaccepeerd wordt! s6
Nee, dit is weer een ander huis. Net inde verkoop. Moet wel heel veel aan gebeuren. Maar staat iT tot het huis met dakvervanging voor een goede prijs te koop.