Wij hebben ook een bod gehad. 17.000 onder de vraagprijs dus wat onderhandeling is nog wel nodig, maar het is een begin!
Koopcontract wordt gemaakt! Super blij 5000 onder de vraagprijs verkocht. hoop dat jullie eruit komen!
Die vrouw die met haar dochter nog wilde komen kijken heb ik nog niks van gehoord haha... jammer verwacht er nu niet veel meer van en hoop dat er gauw weer nieuwe komen en vooral ons huis willen kopen.
Goed nieuws hier over de verkoop zie ik! Ons huis staat sinds gisteren online. Helaas nog niks hahaha door jouw succesverhaal had ik veel te veel hoop Nu duimen!!
8 kijkers in eerste huis (2 bieders na 6 weken, kijker van open huizendag kocht het voor bijna de vraagprijs ) nu 14 kijkers in dit huis en nog geen enkel bod(is niet ons eigen huis, hier wonen we tijdelijk totdat ons nieuwbouwhuis klaar is)
Wij hebben gistermorgen een bod gehad, smiddags wilde de makelaar ons tegenbod doorgeven maar koper sindsdien niet meer bereikbaar...Makelaar heeft gisteravond per mail nog ons tegenbod gedaan maar ook vandaag niet meer telefonisch bereikbaar. Is toch gek?
Zeker raar,hopen dat je morgen meer weet. Misschien wil ze er nog even over nadenken? Was het veel onder de vraagprijs?
Zij bood 17.000 onder de vraagprijs maar Had bij de makelaar al laten vallen dat ze enthousiast Was en al een gesprek Had gehad met de hypotheekadviseur en dat de financiën geen probleem zouden zijn. Ook heeft ze voordat ze ging bieden al een taxatie (a 500) laten uitvoeren op ons huis.
Hopelijk kom je er nog uit met de koper! Even een vraagje. Nadat jullie kijkers geweest waren hoe snel brachten ze een bod uit? Wij hebben gisteren kijkers gehad, en volgens de makelaar waren ze ook enthousiast. Ben zo ongeduldig, Hahah zou het liefst vandaag al willen horen of ze eventueel een bod willen uitbrengen of er toch van af zien.
De kijker die bij ons nu geboden heeft kwam 5 weken geleden voor de eerste keer kijken, een week later nog een keer. vorige week woensdag (2 weken later ongeveer) liet ze weten een taxatie te willen en die Was de dag erna gelijk. En nu gisteren kregen We een bod. Dus dat duurt al ff...
Ik wordt er alleen maar geïrriteerd Door wat ervoor zorgt dat ik minder bereid ben te zakken in de prijs.