Hai dames Ik ben sinds vorige week anderhalve kilo aangekomen vind ik best veel! Hoop niet dat t zo doorgaat want anders word ik een monster! Ben nu 4 kilo aangekomen, ik weet t, is niet veel nog maar als t nu in dit tempo doorgaat wel natuurlijk! Dus ben benieuwd wat jullie wogen met circa 19/20 weken en ook wat je uiteindelijk woog!
Ik was bijna 6 kilo aangekomen met 20 weken. Nu 32 weken zwanger en 10,5 kilo aangekomen in het totaal! Dus het kan best mee vallen hoor
Ik heb me daar ook druk om gemaakt! was met 12 weken al +3kg. Met 20 weken in totaal +6 kg en toen ging het heel langzaam??? Ben nu + 11 kg, dus na 20 weken nog maar 5 kg aangekomen. Nu staat het helemaal stil gelukkig!
Ik was met 20 weken 3 kilo aangekomen. En nu met 31 weken 13 kilo totaal echt veel vind ik zelf. Hoop dat t nu minder snel gaat.
hier op 20 weken 4 kg uiteindelijk 3,5 kg ... Viel af op het laatste bij de eerste totaal 450gram bij de tweede totaal 6kg bij de derde totaal 3,5kg
Ik was met 20 weken 10 kilo aangekomen en daarna nog 16 hihi Alles weer kwijt hoor en nu beginnen en we weer opnieuw
Ik zal het gemiddelde ook even omhoog gooien ! Bij m'n eerste zwangerschap was ik met 20 wk al 10 kilo aangekomen. Natuurlijk at ik wat meer dan normaal, maar echt niet overdreven hoor! Totaal ruim 20 kilo aangekomen. Ik verbaas me er toch altijd weer over hoeveel meiden zich zo druk maken om wat aan te komen. Ik zie het altijd bij verschillende topics voorbij komen. Het hoort erbij, leg je daarbij neer, je lichaam heeft het blijkbaar nodig. En natuurlijk moet je niet elke dag door lopen snoepen, maar af en toe wat lekkers mag best. 4 kilo bij 20 weken vind ik echt niet veel hoor! En als je na de bevalling gewoon weer normaal gaat eten en bewegen zit je zo weer op je oude gewicht.
Ik was met 8 weken al 4 kilo aangekomen dus ik snap je wel. Ik vind het heel knap dat er vrouwen zijn die zich niet druk maken als ze 25 kilo aankomen. Helaas ben ik daar niet een van. Met 20 weken was ik zo'n 6 kilo aangekomen en nu in totaal 7 kilo. Bij mij ging het na die eerste 4 dus heel langzaam. De baby loopt overigens ruim een week voor qua groei dus die komt echt niets te kort.
Met 20 weken was ik nog niets aangekomen. Nu bijna 32 weken en er zit 3,4 kilo aan. Moet er wel bij zeggen dat ik voor de zwangerschap al overgewicht had en ik blij ben dat het er niet zo hard aankomt
Volgens mij zo'n 8kg. Bij de bevalling bij 38+2 stond de teller op ruim +25kg! Heel veel aangekomen dus, vooral de laatste weken ging het super hard.
Ik ben 20kilo aangekomen! Maar ik maak me er niet druk om. Ik denk dat het te.maken heeft met de vorige zwangerschap. Volgens mij ben ik toen niet zoveel aangekomen en ik heb toen borstvoeding gegeven. Al na 3 maand was mijn energie totaal op en had ik nergens meer fut voor. Ik denk dat mijn lichaam nu extra reserves heeft opgeslagen om dat te voorkomen.
4 kg is met 20 weken erg netjes hoor! Hier nu 8 met 29 weken. Ben er blij mee want bij zl ben ik met 23 kg geeindigd en daar ziet het er nu niet naar uit
Rond 20 weken ongeveer 2 kilo en in totaal 11 Het was er ook binnen 2 weken na de bevalling weer af. Ik zou me er niet al te druk om maken. Bij mij was het bijvoorbeeld ook veel vocht wat voor extra kilo's zorgde
Bij nummer 1 was ik met 20 weken 19 kilo aangekomen! En aan het einde met 41+1 33 kilo. Bij deze zwangerschap met 21 weken 6/7 kilo en momenteel staat de teller op 18. Zien wel wat de laatste weken doen zo erg als bij de eerste word het iig niet. En moet zeggen in december heb ik ook erg veel gegeten en gesnoept.
Bij mij ging het met sprongetjes.. Toen ik 12 weken zwanger was +5 kilo, tussen 12 en 20 weken juist drie kilo eraf dus toen nog maar +2 Rond de twintig weken weer drie erbij dus weer +5 Toen gelijk tot aan dertig weken, tussen de 30e en 31e week opeens vier kilo erbij dus toen +9 Daarna gelijk gebleven tot aan 37,5 weken zwanger en toen in 2 dagen tijd bijna vijf kilo aangekomen Ging opeens heel veel vocht vasthouden, ben toen ingeleid. Was uiteindelijk dus +14 en na de kraamweek was er alweer tien kilo af. Ik zit nu na de borstvoeding en best wel een paar intensieve maanden (weinig slapen, constant in de weer met mn kindje, veel lopen, veel dragen enz. enz.) zelfs op -22! (mag voor mij ook wel hoor.. begon namelijk met een kilootje of vijf te veel aan de zwangerschap) Maar ik zou je echt geen zorgen maken! Bij mij ging het aankomen echt in sprongen. Dus je hoeft echt niet te denken dat je nu elke week of maand het zelfde aankomt als dat je nu doet. En ook als je dat wel doet: achteraf was ik echt blij met een voorraadje hoor Je brandt er met een beetje pech zo doorheen! Lekker genieten van je zwangerschap!
Niks met 20 weken. Ik ben eerst afgevallen, nu staat de teller op +1 kg gezien vanaf m'n start gewicht. Bij m'n zoontje ging dat ook zo. Bij hem uiteindelijk 15kg aangekomen. De laatste weken was t heel warm, dus vooral vocht.