Hoeveel kilo aangekomen rond 20 weken en hoeveel uiteindelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahhah Guusje, als je naar jouw buik nu kijkt, is het ook niet zo gek dat je in een keer 1,5 kg aankomt he :p

Ik zit nu op een kleine 5 kg erbij :) (Op mijn eigen weegschaal dan, geloof dat ik bij de vk op +7 kg zit, maar daar weeg ik soms in de ochtend en dan weer in de avond, dus niet echt reëel vind ik ;))

2. shannax

shannax Lid

28 nov 2013
    32
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben 5 kilo aangekomen met 20 weken. Viel eerst alleen maar af door het spugen etc. maar nu lijkt het er toch langzaam allemaal weer bij te te komen...

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik was met 20 weken nog onder mijn startgewicht, volgens mij een kilootje of 2. Ik zit nu 4,5 kilo boven mijn startgewicht en ik reken vanuit daar en dan is het met 33 weken 4,5 kilo aangekomen.

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0

Haha, ach ja, mijn dijen zijn minder dik nu als toen tijdens mijn 1e zwangerschap, ook mijn borsten zijn kleiner.. Dus zal echt bij buik zitten!

5. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    Ik was met 20 wk 6 kilo aan gekomen en nu met 30 weken zit ik al op 13 kilo:$ ik vind het vreselijk en ik moet nog 10 weken Grrr ( terwijl ik helemaal niet snoep of iets, bij mij is het per zwangerschap weer verschillen)

Bij de 1e totaal 25 kilo aangekomen baby woog 3330 gr
    Bij de 2e totaal 8 kilo aangekomen baby woog 3505 gr
    Bij de 3e ... Nog even spannend wat het totaal is

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Maar dan heb je best kans dat t er weer snel af is toch? Als je verder er niet veel bij snoept... Dat kan ik niet zeggen...;)

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier staat de teller met 24+2 nog op -4.al weken het zelfde.
    De vorige keer meer afgevallen op het begin dan nu (toen 10 eraf) en was op het einde 6 kg boven startgewicht.en al heel gouw na de bevalling woog ik 15 kg lichter dan voor de zwangerschap.
    Nu zien we wel waar het heen gaat,ben al blij dat ik weer goed kan eten

8. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    Bij mij gaat het er helaas niet makkelijk af is m'n ervaring hihi ondanks dat ik bij beide borstvoeding heb gegeven ging het afvallen heel langzaam.

Ik was toen ik zwanger raakte van nummer 3 nog 3 kilo verwijderd van mijn start gewicht van nummer 1

Gewoon knallen en extra me best doen straks na m'n bevalling, ik weet namelijk niet zeker of ik borstvoeding kan geven dit keer, heb in de tussentijd een borstverkleining gehad :(

Maar misschien is het dit keer veel vocht wat ik vast hou, wie weet ;) die hoop hou ik gewoon hihi

Deel Deze Pagina