Ik weet dat een hoge bloedruk niet goed voor je is en dat vaak de baby eerder word gehaald. Nu had ik vorige week bij de vk een lagere bloedruk dan normal. Pas de laatste dagen dagen vraag ik mij af of dit ook niet slecht is. vanochtend was ik bij het opstaan even licht duizelig. Niet heel erg maar toch Dus eigenlijk mijn vraag, waarom doet doen vk's niets bij lage bloedruk
Omdat het in principe geen kwaad kan. Hoe laag was je bloeddruk? Ik heb ook (gemiddeld) een lage bloeddruk, maar niet te laag. (90/55, 90/50, 95/60). Voel ik een 'wegtrekker' neem ik meestal een bouillon o.i.d.
mijn bloeddruk is de hele zwangerschap ook laag. 90/50 en 90/60... Is beter dan een hoge Ik heb eigenlijk nergens last van alleen aan t begin van mn zwangerschap.
Ik heb er ook last van. Hier heb ik zoute drop staan. Als ik mijzelf niet lekker voel dan neem ik er 1 meestal knap ik er snel vanop. Rond de middag is een opkikkertje ook wel lekker. Een lage bloeddruk is juist goed, alleen je kan jezelf er behoorlijk beroerd door voelen. Fijne zwangerschap!!
Kan geen kwaad! Alleen voor jezelf heel vervelend. In het begin had ik steeds 90/40, inmiddels 100/55 . vlk zegt dat het heel goed is voor de baby
Ik had het ook. Met als laagste 80/50 na een portie fietsen&traplopen. Het is niet gevaarlijk, mits je niet echt flauwvalt op onhandige plekken. Mijn zusje had het ook, en die is gelukkig een keer flauwgevallen op haar bed (achterover). Ik dronk wat bouillon tussendoor, een dropje bij nood. Bij opstaan even rustig omhoog komen. Genoeg drinken. Het werd hier na de 27/30 weken echt beter.
Hier ook lage bloeddruk gehad in de eerste weken. Inmiddels is hoe vk en gynaecoloog het graag zien. Is soms even lastig voor jezelf maar het heeft ook voordelen. Zo mogen wij lekker van de drop snoepen, zoute chippies of een lekker kopje bouillon. Heerlijk toch!