ik wil net zeggen want als je zwanger bent Hoef je niet mee te doen aan de ramadan toch? oudere zieken zwangere en kinderen tot een bepaalde leeftijd zijn niet verplicht mee te doen heb ik begrepen
Dames, proberen jullie een beetje in lijn te blijven met de vraag van degene die dit onderwerp heeft geopend? De discussie over wel of geen ramadan is onlangs nog gevoerd op dit forum, en dat heeft met deze vraag niets te maken. Bedankt voor jullie medewerking! Groetjes, Wendy Moderator
Mijn vriendin die was al 13 kilo aangekomen bij 20 weken en aan het eind van dr zwangerschap totaal 16 kilo... met 20 weken was ik ruim 2 kilo aangekomen en nu ben ik 40 weken en 3 dagen en ben ik in totaal 18 kilo aangekomen... Nu nog hopen dat alles eraf gaat! Maarja ik ben echt puur en alleen aangekomen bij mn buik en borsten. Mijn benen zijn heeeeel licht wat aangekomen maar verder dus helemaal niet... Als je mij van de achterkant ziet, zie je niet eens dat ik zwanger ben Dus denk wel dat ik alles weer braaf kwijt raak!
Ben nu 34 weken en 8 kilo aangekomen. Maar de laatste weken kan er nog heel wat bijkomen natuurlijk...
Ik ben in het begin heel veel aangekomen, met 18 weken zat er al 10 kilo bij. Inmiddels zit ik in mn 25ste week en ben nu 12 kilo aangekomen. Nu gaat het dus een heel stuk langzamer. BIj mij zit het ook allemaal aan mn buik en borsten . Met 20 weken kon je van achter ook nog niet zien dat ik zwanger was. Inmiddels begin je het een heel klein beetje te zien. De laatste weken dus niet veel kilo's erbij, maar begin ik een beetje uit te zakken Mijn baby groeit ook heel hard, zit boven alle marges en ze gaan dus binnenkort ook een groeiecho van haar maken. Verder vond de gyn het nog niet echt verontrustend en ik maak me er nu ook niet zo heel druk om. Ik eet gezond, snoep af en toe wel wat, maar niet overdreven veel en als het kindje er is ga ik me pas weer zorgen maken om de vetjes
echt een onzin site..ik sta met mijn 60 kilo als zwaarlijvig aangegeveven.. zelfs als ik 55 kilo aangeef zegt ie nog zwaarlijvig ( bij 1,70)
Je moet een punt tussen je lengte zetten en geen komma, dan herkent ie het niet .. Ik ben ook 1.70 en weeg (nou ja woog ) 56 kilo, hij geeft aan: Je BMI: 19,4 Geklasseerd als: normaal Je aanbevolen gewichtstoename: 15 kilo Zal bij jou dus op hetzelfde terecht komen
ik was met 24 weken ook maar 10 kilo aangekomen maar er kwam toch nog echt 20 kilo bij je kan er zo weinig van zeggen..
Hallo dames Ik ben 20 weken en 3 dagen zwanger ik woogde 70 kilo en gisteren ben ik bij de verloskundige geweest en daar woog ik nu 80 kilo dus ben al 10 kilo aangekomen ik vind dat niet normaal ik moet nog 4 maanden pfffffffffff ik ga de 100 halen de verloskundige zegt dat het mooi is en dat het goed komt ik moet er bij vertellen dat ik ook gestopt ben met roken zodra we het toen wisten toen we zwanger waren misschien lig het daaraan ? maar ik weet wel van mezelf dat ik na de bevalling flink gaat lijnen want de kilo's moeten eraf wil terug naar 70 voel me af en toe wel rot door hoor ik weet dat je er niet slank bij blijft en dat hoef ook niet maar ik had dit niet verwacht hoor 12 kilo vind ik mooi voor heel je zwangerschap maar niet dit hoop dat jullie mij begrijpen gr Citta
ja ik had het inderdaad later nog een keer geprobeerd met een punt hehe. nou ik zit nog onder het gewicht wat ik met 6 maanden zou 'moeten' wegen haha.. Ik hoop dat ik niet verder kom dan de 70 maar dat zal ik wel niet halen..