Ik ben wel niet meer zwanger, maar wel zwanger geweest. Ik was in het totaal 10 kg bijgekomen. Nog geen maand later was ik alles terug kwijt, dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik terug mijn oud figuur terug had. Die heeft wat langer op zich laten wachten, maar ongeveer na 2-3 maand zag ik er terug uit zoals voordien. Behalve die 2 joekels van borsten doordat ik borstvoeding gaf.
woog voor mijn zwangerschap 59 kilo bij 1.63 meter. 2 weken geleden woog ik net 70 kilo,heb de laatste weken meer gesnpept,dus zal wel wat bij zijn gekomen....
Ik ben nu dan nog niet zo ver in de zwangerschap maar tot nu toe val ik alleen af ( op een gezonde manier ) ben al 10 kilo kwijt .. Bij de vorige zwangerschap was ik maar 15 kilo totaal aangekomen, helaas is dit de afgelopen 3 jaar verdubbeld maar goed ben daar nu mee bezig om het er weer af te krijgen
Ik ben mijn eerste zwangerschap (tweeling) begonnen met ongeveer 63 kilo. Aan het eind van de zwangerschap (35weken/6dagen) woog ik ongeveer 72 kilo. 2 dagen na de bevalling woog ik weer 64 kilo, die ene 'over gebleven' kilo is er later afgegaan. En ik ben mijn tweede zwangerschap begonnen met 47 kilo. Aan het eind van de zwangerschap (41weken/1dag) woog ik 60.3 kilo. 11 dagen na de bevalling woog ik 53.2 kilo, dat had eigenlijk een beetje zo moeten blijven maar inmiddels weer wat eraf en bijna weer op mn startgewicht......zucht. Ow en om het makkelijk te maken, ben dus ongeveer 9 kilo en 13.3 kilo aangekomen in de zwangerschappen. Bedacht me nu dat ik dat nog niet getypt had en je dus moest gaan zitten tellen. Liefs, Hanneke.
Vorige zwangerschap zeker 20 kg aangekomen, heb me op het laatst niet meer gewogen. Na 10 dagen was er 13 af, na 6 maanden was alles eraf thanks to bv. Nu ben ik nog bijna niks aangekomen, gelukkig, want ik wil niet meer boven de 100 komen (startgewicht bij allebei de zw: 87kg ). Tot nu toe loop ik onder het schema van vorig jaar.
Inmiddels zo'n 4 kg aangekomen. Begon met 66 kilo bij een lengte van 1.67 en zat de laatste keer bij de vk op precies 70 kilo.
Ik zit nu op hetzelfde gewicht als waarmee ik de zwangerschap begon. Dus niks aangekomen nog in totaal.
nu op ruim 21 halve week en 3 kilo erbij.. maar moet wel zeggen dat ik voordat ik zwanger werd, een kilo of 3 aangekomen ben en geen idee waardoor... want niet anders gegeten als die maanden daarvoor. denk dat de beeb dat nu aan het opmaken is. maar pas ook alle kleding nog op mn kont en benen. buik natuurlijk niet meer... dus daar merk ik aan dat het alleen op mn buik bijkomt.(nog wel)
Hier vlogen de kilo's er aan het begin ook aan. Voor de zwangerschap was ik een aantal kilo afgevallen, die gingen er dus weer heel snel aan. Ik blijf nu al een tijd hangen op de +11 kilo. Ik ben wel heel benieuwd wat de laatste (hopelijk nog maar) 10 weken met zich meebrengen.
Hallo, Ben nu 24 weken en ben 5 kilo aangekomen! Bij mijn vorige zwangerschap was ik al 6 kilo aangekomen bij 12 weken zwangerschap. (ik was toen gestopt met roken) In totaal bij mijn 1ste zwangerschap 25 kilo aangekomen! Hopenlijk nu niet zo veel. Groetjes,.
Voor deze zwangerschap was ik sinds een paar weken flink bezig met afvallen, omdat ik toch eindelijk weer eens m'n gewicht van voor m'n eerste zwangerschap terug wilde. Ik raakte zwanger toen ik net 7kg was afgevallen (ik moest er nog 4 af om m'n steefgewicht te halen) en ondertussen zitten er alweer 3 aan..... Ach, na deze zwangerschap ga ik er ècht voor en tot die tijd moet ik er 'gewoon' voor zorgen dat het dit keer binnen de perken blijft en ik niet weer +25kg aankom.....
Ik zou nog even laten weten nadat ik bij de vk geweest was, Bij de eerste dus 24.8 en nu met 13 wkn 0.2 hihi Hopen dat het zo langzaam blijft gaan!!! en niet weer 25 kilo erbij
Bij mijn 1e zwangerschap woog ik in het begin 79 kg, en uiteindelijk (rond week 41) 91 kg. Precies de gemiddelde 12 kg dus. Helaas zat wel al het gewicht echt alleen maar aan de voorkant van m'n buik, dus striae tot en met.. Gewicht was ik na een jaar weer kwijt. En nu na een klein jaar weer aan het sporten te zijn geslagen weeg ik 75 kg. Hoop dat ik deze zwangerschap weer rond de 12 kg aankom, maar niet alles op mijn buik. Heb nog steeds wat 'vel' over daar.. Balen! Maar is niet anders
Hier nu +9 kilo en moet nog 12 weken!! pfff... Heb een vraag voor degene die 15 kilo of meer zijn aangekomen: Hoeveel gewicht ben je makkelijk kwijt geraakt en hoeveel kilo bleef er plakken? Ik heb echt het idee dat er bij mij redelijk wat gaat blijven zitten omdat mijn buik eigenlijk niet zo heel groot is maar ik vooral op andere plaatsen ben aangekomen. (het is dus niet het kindje....)