10 kg bij 34 weken. Begon bij 67 kg en ben 1.78 lang. 2 kg zwaarder aan de zwangerschap begonnen dan bij de 1e, nu helemaal niet gesport en meer gesnoept, en voor deze zwangerschap ook nauwelijks gesport. Vorige zwangerschap 11 kg erbij, benieuwd waar ik nu op uit kom. Wel gek dat ik de laatste weken niks aankom? Kindje groeit wel.
Gelukkig, ik hield een paar dagen geleden gewoon vocht vast ofzo. Nu met 7+4 ben ik sinds startgewicht maar 300gr aangekomen. Dus dat zal wel realistisch zijn en 5 dagen geleden was het dus +2..
Met een marge van een pond loop ik deze zwangerschap tot nu toe redelijk gelijk op met de eerste! Merk dat mijn borsten dit x wel wat groter zijn
Hier inmiddels +20 kilo. Bijna 35 weken zwanger. Kom altijd veel aan, maar is er ook telkens weer vanaf gegaan..dus hoop deze keer ook!
20 weken.. +10 kilo. Moet ook zeggen dat ik het er lekker van neem hoor.. straks na de zwangerschap ga ik weer werken aan t afvallen.. dat werkt bij mij alleen koolhydraatbeperkt...dat gaat niet zo goed samen met zwangerschap. Weet dat ik het kan. Was 8 kilo kwijt in 4 maanden. En toen werd ik zwanger. Dus even pauze en dalijk gewoon weer de draad oppakken.
Nu 3,5kg erbij en blijft gelukkig de afgelopen 3 weken even hangen. Ik met Mn kabouterlengte van 158 wil echt niet teveel aankomen!
Krap 28 weken en 13 kilo erbij. Hou mega veel vocht vast maar veranderde eetpatroon helpt ook bepaald niet. Koolhydraatarm kan ik het domweg niet op in zwangere toestand zo is gebleken. Normaal eten wij op het randje van "obsessief" gezond maar ik kan nu echt niet zonder bijv. brood en kaas. Dan ben ik na een halve dag werken helemaal flauw en gaar. Tel daarbij op dat ik werk in een organisatie die banketbakkerijen bevoorraad (en er zit een innovatieve bakkerij inpandig) en zie daar alle zoete verleiding. Waar ik geen nee tegen lijk te kunnen zeggen. #Isuck
In de eerste 8 weken al 2kg erbij niet zo leuk. Nu 16+1weken en in totaal +3kg.. hoop dat het rustig aan blijft gaan.
+15kg 35 weken zwanger. Kom alle zwangerschappen veel aan, dit keer zwaarder gestart dan bij de eerste 3. Ben benieuwd hoeveel het eind gewicht zal zijn. Tot nu ging het er allemaal weer af, laten we hopen deze laatste keer ook
Ik hoop het! Ik zie het alleen niet aan mezelf. Heb het wel benoemd bij de gyn en die wil ondanks dat mn kindje onder de p10 zit wel een suikertest doen.
13 kg en ben 32 weken zwanger. Bij de vorige 2 keer in totaal (beide met 38 weken bevallen) 17,5 en 16 kg aangekomen
Vandaag precies 20 weken zwanger en ik ben 1,5 kilo aangekomen. De kleine groeit erg goed, dus ik denk dat het gewicht voornamelijk in de kleine meid (365 g) en vruchtwater en placenta zit. Gelukkig zelf nog niet teveel uitgedijd, hopelijk blijft dat zo!