26 weken en 7 kg. Nu 67.5 kg. Vorige zwangerschappen was de eindstand 10 kilo erbij dus denk dat ik daar wel overheen ga deze keer.
Nu met 10 weken geen gram aangekomen of bijgekomen. Bij onze dochter was ik al 2kg aangekomen op deze termijn, maar toch uiteindelijk ook "maar" 11,5. Ben benieuwd hoe het deze zwangerschap zal zijn.
Hier nog steeds zo'n 15 kilo onder startgewicht. Heb wel zelf overgewicht dus is niet erg. Best vreemd wel dat ik ook de laatste weken niks aan kom. Baby is flink en schatten ze nu al rond de 3200 gram.
18.5 wk nu en 0.7 gram aangekomen (eerst 3 kilo afgevallen ivm overgeven) Bij 1e zwschap 6 kilo afgevallen eerst en daarna totaal 11 kilo erbij.
Ja eerste trimester wel flink misselijk geweest en daardoor weinig tot niet gegeten. Daarna wel weer "normaal" gaan eten alleen krijg ik maar een kwart tot de helft van een normale portie vaak op. Het maagzuur zit me vaak zo hoog en ben met vlagen ook nog misselijk/overgeven. Op zich vind ik t goed te doen zo, mn eerste zwangerschap was een helse HG zwangerschap. Dus dit is best oke
Vorige keer doorgelopen tot 41.5 en toen 11 kg, nu bij 36 weken 13 kg, met een hoger startgewicht dan de vorige keer. Weeg nu 80 kg bij 1.78 m. Laatste paar weken kom ik nauwelijks aan. Ging dus vooral tussen de 20e en 30e week 'hard'.