Met de kilo’s valt het nu mee. Een halve kg afgevallen juist, maar het weer werkt niet mee voor mijn eetlust. Meestal betekent dit de week erop het dubbele erbij dus ik sta niet gek te kijken als de weegschaal volgende week een kg erbij aan geeft. Vandaag dus 24 wk + 3.1 kg wat dus echt een momentopname is!
Nu 5.9, maar sta gelukkig de afgelopen 3 weken stil in aankomen. Was ook het plan de vakantie kgs compenseren!
31 weken en 5 dagen, houdt het zelf maar op 32 weken en 7,4 kg aangekomen. Wel met ondergewicht zwanger geraakt, dus het is zeker niet de bedoeling dat ik gewicht verlies
Was er uiteindelijk 13 aangekomen. Nu nog 2.5 eraf en ik ben weer op startgewicht #megatrots op mezelf
Morgen 27 weken en tot nu toe 6 kilo aangekomen. Ik merk wel dat ik nu sneller trek krijg in lekkere dingen en minder mobiel raak door mijn bekken, dus de komende weken ben ik een beetje bang voor de weegschaal...
Vorige week bevallen. Was in totaal 3 kg aangekomen en inmiddels 8 kg eraf. Ik zit dus 5 kg onder mijn startgewicht. Voor een gezond BMI moet ik er nog wel 5kg af. Ik denk dat je startgewicht ook veel uitmaakt met wat je aankomt gedurende de zwangerschap...
Ik lijk jnmiddels stabiel. Schommel tussen de 68 en 69 kilo. Een keer de 70 kg aangetikt maar gister was het alweer 68,9kg. Dus alles bij elkaar nog steeds rond de 8/9kg aangekomen en dan met name in het eerste en tweede semester. Nu 34 wk en 4 dagen. Er zal de komende weken vast nog wel iets bijklmen..!
Ongeloof ook hier hoor. Bij de eerste 33 en de 2e 23 kilo aangekomen. Nooit alles echt kwijt geweest helaas. Deze zwangerschap had ik ook een flink hoger startgewicht. Heb ontzettend m'n best gedaan deze keer niet extreem aan te komen. En nu doe ik er ook nog eens niets aan om ze kwijt te raken. Iets met vakantie enzo
Hier +18 in week 35 , met 38+2 bevallen dmv SKS (nu 3 weken geleden). Er moet nog 4KG af om weer op start gewicht te komen Mag door de spoedks nog niet te veel qua sport , dus dat komt wel weer - al met al valt het me niet tegen en had ik ‘erger’ verwacht
Groot gelijk, dat komt wel weer! Niets forceren! Bij mijn zoontje heb ik me bewust vanaf 34 weken niet meer gewogen tot met 6 weken na de bevalling. Ik kon wel raden dat gewicht niet zon probleem was omdat ik mijn kleding vrij snel weer aan kon, maar ik weet van mezelf dat ik van ook al is het maar 2 kg, flink kan balen. En omdat gewicht het laatste was waar ik mee bezig wilde zijn in die periode heb ik me gewoon niet gewogen. De vk woog me nog 1x bij 37 wk. Ik hoop het nu weer zo te kunnen doen.
Ja ik weet dat dit extreem en obsessief lijkt en dat is het misschien ook wel een beetje, maar het was en is voor mij wel erg belangrijk om straks mn kleding gewoon weer te passen. Ik wil geen extra kilo’s aan mijn zwangerschappen over houden straks..
Haha soms is het misschien ook maar beter om op het eind niet meer te wegen Na week 35 heb ik ook niet meer gewogen (niet bewust) , niet helemaal wat jij hebt qua gevoel maar ik wil wel echt asap die laatste paar kilo er af hebben want anders komt het er niet meer van . Ah vind het overigens niet persee extreem , en kan me echt wel goed voorstellen dat je er geen extra kilo’s aan over wilt houden! Als we maar in beweging blijven komt dat vast wel goed De een vind t wel belangrijk en een ander kan t niet zoveel schelen.