Het gaat bij mij nu ineens harder. Lang op 4 à 5 kilo er bij gezeten, maar nu ruim 28 weken zwanger en 8 kilo erbij. Ik vind het ook echt lastig om lekker dingen te laten staan. Ondanks de bekkenpijn ga ik toch maar eens kijken hoe ik wat extra kan gaan bewegen.
Nu 9 weken, -1 kg (tweelingzwangerschap). Vorige keer +19 bij 41+1, maar dag na de bevalling alweer 10 kg kwijt en ieder half uur moeten plassen, dus was vocht. Deze keer hoop ik op iets minder aankomen, want ben al +9 t.o.v. startgewicht vorige zwangerschap. Nu BMI 26,5. Maar tis wel een tweeling, dus kon wel eens tegen gaan vallen
31 weken en +17 kilo Bij de jongens ging het net zo. Aan het begin heel veel en aan het einde bijna niks. Ik hoop dat er niet veel meer bij komt. Maar ach het komt wel weer goed.
Bijna 29 weken en 6 kilo erbij(maar eerst 3 kg eraf ) dus pas 3 kg boven gewicht voor ik zwanger was. Hopelijk nog mag 5 kg erbij komende 10 wk!
Nu ruim 21 weken zwanger en 4,1 kilo erbij. In vergelijking met sommige is dat dan weer best veel. Ik heb wel overgewicht van mezelf en de verloskundige heeft aangegeven dat max 10 kilo erbij mooi zou zijn. Geen idee of dat gaat lukken zo? Al ben ik in de laatste 4 weken maar 0,6 kilo aangekomen.
Nu exact 10 kilo! Ik ben 1.77 en woog 60 kilo dus het ‘mag’. In het begin is het heel snel gegaan, ik ben cold turkey gestopt met roken! Dus ik at vaak iets om die sigaret te vervangen. Nu heb ik dat niet meer nodig!
Vandaag weer controle gehad. Ik zit nu weer precies terug op m'n startgewicht. Eerst 4 kilo afgevallen, nu dus weer 4 kilo aangekomen. Ben vandaag 21+1.
32+5 teller staat nu op 17 kilo. Dat was bij mijn 1e het totale gewicht wat er bij kwam. Moet nog even dus ik denk dat ik tussen de 20 en 25 kilo ga eindigen.
37 weken vandaag, de teller staat op - 3 kg. Ben er tevreden over, BMI is al 37. En heb zwangerschapsdiabetes.
Vandaag 32 weken en +12,5 kg. Startgewicht: 60 kg bij een lengte van 1.68. Dus zit nu alweer rond de 72,5 kg. Daar schommel ik al wel 2-3 weken op. Ik denk dat ik, net als bij de vorige 2 zwangerschappen, uiteindelijk zo' n 18 kg aankom. Ik vind het echt verschrikkelijk veel, maar het vele aankomen hoort nu éénmaal bij mij denk ik tijdens zwangerschappen. Na de vorige twee bevallingen was alles er ook weer af binnen een 4-6 maanden, dus daar gaan we nu ook weer voor !