16+5 en 1,5 kg erbij opeens! Schrik er van. Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen ook opeens een buikje krijg.
Met 31,5 week nu 7,5 kilo aangekomen. Ik ben heel benieuwd waar ik op uit ga komen! Ik snoep te veel, maar gelukkig is het niet aan me te zien. Dat zal flink afkicken worden na de geboorte, want dan kom ik daar echt niet meer mee weg
Nu 18+5 en 5 kilo aangekomen. Ik heb van mezelf wel overgewicht maar ik eet nu veel minder dan ik voorheen deed. Wel aanleg om aan te komen. Ik eet nu ook een stuk gezonder en toch al 5 kilo erbij hoop dat het niet veel sneller zal gaan.
Hier gaan we langzaam naar de plus 7kg, maar nu nog +6.7 bij bijna alweer 34 weken. Uitgerekend als het zo door gaat zou het max 9 moeten zijn dus dat hoop ik maar hehe.
26 weken en 4 kg precies. Afgelopen week een echo gehad en daar werd verteld dat het kindje 928 gram weegt en iets zwaarder is dan gemiddeld. Ben benieuwd wat “gemiddeld” is. Heb er niet meer naar gevraagd
Jeetje hoe kunnen jullie allemaal zo weinig aankomen haha... ik nu 36 weken en al 18 kilo aangekomen!! Door dit topic laat ik de chips maar even een avondje in de kast
Dat denk ik ook steeds! Bij mijn zoontje zat ik op 22 kilo uiteindelijk . Voornamelijk vocht en was t zo weer kwijt maargoed je sleept t wel mee de hele tijd
Ik kan momenteel niet zo veel eten. Zit na 1 appel bijv al vol voor mijn gevoel. En snoep deze zwangerschap amper.. terwijl ik normaal echt van de zoetigheid ben.
Hier precies hetzelfde. Bij de eerste op dezelfde termijn ook dit. Volgens vk en gyn super netjes. Ben destijds uitgekomen op +11,5 en was er zo weer af
Ahh, fijn te lezen! Ik begon me al zorgen te maken; de vorige 2 keren ging het nog langzamer op dit termijn.
17+2 en nog steeds -1kg (stond ik 4 weken geleden ook op). Ben nu ook niet fit. Ik leek weer op het startgewicht te komen, maar ziekjes zijn helpt ook niet mee .