Nu 24+5 en vanmorgen precies + 4kg. Het duurde lang voor ik begon bij te komen, kreeg al van die ingevallen wangen, dus ben blij dat er de laatste weken wat bij gekomen is.
Hier + 13,5 kg bij 34 weken. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn, maar helaas. Ben gestart met een BMI van 19, dus ik kan het wel hebben gelukkig.
20 weken en +4kg. Als ik nu elke week een halve kilo aankom, dan eindig ik op 14 kg erbij. Dat is de helft van wat ik de vorige keer ben aangekomen, dus helemaal prima als je t mij vraagt
14 kilo, t gaat weer net als bij mn zoontje destijds en dat was voornsmelijk vocht en er zo weer af. Dus maak me niet druk.
Nu 21.4 en zit op +3kg. Ben erg blij op dit moment. Vorige zwangerschap zat ik op dit moment op +6kg dus ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
Bijna 37 weken zwanger en al 18kg aangekomen. Begon op een gewicht van 55kg en bij mijn zoontje kwam ik ook rond 20kg aan. Is ook vanzelf weer goed gekomen. Is niet altijd leuk en erg confronterend maar ik weet dat het wel weer goed komt. Misschien duurt het nu wat langer maar hey 2 mooie kindjes in de plaats.
26 wk +3,5kg. Vorige zwschap totaal 14 kg aangekomen. Hier zijn er nog een aantal van blijven hangen, dus vind het nu niet zo erg