Ik was 15 kg aangekomen... nu weet ik 3 weken dat ik last van suiker heb. Dus alle suikers geskipt. En er zijn inmiddels weer 2 kg af.. happy me
Ik voel mij echt ellendig. Ik zit nu al op 15 kilo. Heb het nog niet met vk besproken en hoef ook niet te wegen...
Met 16 weken was ik +5 kg. Wel erbij gezegd dat dit mijn startgewicht was bij mijn dochter. Na haar geboorte extra kio's afgevallen en die bleven eraf. Hopelijk gebeurt dat dit keer weer. 1e trimester superveel moeten eten tegen de misselijkheid. Vorige keer in totaal +12, hopelijk dit keer weer zoiets ongeveer.
Ik doe lekker met je mee hier al 13kilo erbij. Ben net een olifantje maar ik krijg er voorlopig ook geen opmerking over.
+5,3 kilo aangekomen vanaf het gewicht dat ik zwanger werd. Dat ik ook nog 3 kilo was afgevallen (misselijk en spugen) en dat er ook weer bij zit, reken ik eigenlijk niet. Weet niet of dat hoort haha
Bijna 11 weken en +2 kilo. Moet veel blijven eten om niet misselijk te worden. En de oliebollen helpen ook niet mee denk ik.
Jep. Constant honger, niet normaal! Bmi was voor de zwangerschap rond de 24 dus wel nog oké. Heb er wel moeite mee dat het zo snel gaat, maarja, telkens honger lijden werkt ook niet.