Ik was bij mijn 2 Kids ook 20kg aangekomen. Nu wil het maar niet vlotten. Eet niet anders of minder dan bij de andere zws. Enige verschil dat ik nu merk is dat ik bij de 1e heel veel vocht vast hield en dit heb ik nu totaal niet
Ik eet ook niet anders dan voor de zwangerschap, maar weet inderdaad wel dat ik veel vocht vast hou in de benen.. gaat er straks vanzelf weer af
Baby is inmiddels 3 maanden en ik ben nu 20kilo kwijt. Nog 10kilo tot mijn vorige gewichr van voor de bevalling yes
34+4 weken en 15kg aangekomen, vind het zelf heel netjes De vorige twee keren rond de 19/20 kg in totaal, ik dacht eerlijk gezegd dat ik daar nu al overheen zat Maar vanmorgen na lange tijd een keer op de weegschaal gaan staan en het viel me alles mee!
Ja, is ook gemiddeld! En 20 kg is ook niet bizar. Ik moet zeggen dat het gemiddelde in dit topic wel erg laag ligt! Dat kan hoor, sommige vrouwen komen weinig aan, dat is ook prima. Maar misschien dat de vrouwen die meer aankomen dat niet durven posten omdat ze denken dat het extreem veel is? Terwijl 12-15 kg in de hele zwangerschap gemiddeld is. En er een hele range rondom het gemiddelde is wat ook gewoon normaal is. Ik betrap mezelf er net zo goed op hoor, dat ik denk "Fijn dat er nu wat minder aan zit, scheelt weer werken om het eraf te krijgen". Maar kan geen kwaad om ons te realiseren dat aankomen in een zwangerschap heel normaal is!
@Muisje2016 ik groei ook bijna niet, maar dat maakt mij juist heel erg onzeker. Dan ben ik bang dat de baby ook niet goed groeit. Bij mijn andere 2 zwangerschappen ben ik 20kg gegroeid, dat zag ik nu toch ook liever.
Kan me voorstellen dat dat juist onzeker maakt. Maar zolang je kindje goed groeit (en dat zal je vk of gyn in de gaten houden) is het niet erg. Je kind gaat voor en komt dus niet snel iets tekort. Kan wel zijn dat jouw eigen lichaam veel reserves moet inleveren, maar ook dat komt na de bevalling wel weer goed.
Klopt. Ik heb bij 28+4 een groeiecho gehad en toen werd ze op 1300gr geschat. As dinsdag weer een groeiecho. Ik merk wel dat ikzelf heb ingeleverd. Ben van broek van xl naar l gegaan en van shirt soms m. Nadeel is dat energielevel wel erg laag is