Heerlijk toch? Ik was nog bezig met afvallen ivm fertiliteitstraject toen ik opeens onverwacht zwanger bleek te zijn. Er mag nog flink wat af, dus erg vind ik het zeker niet zo.
Nu een kleine 13 kilo aangekomen met 36 weken. Ben er zelf heel tevreden over, vorige zwangerschap zat ik op bijna het dubbele, en dat was ook echt wel door een ongezond eetpatroon. Nu eet ik gewoon zoals altijd, met af en toe natuurlijk iets lekkers
Hier bij alle 3 de kinderen zo'n 15 kilo aangekomen in de zwangerschappen. Bij deze zwangerschap ben ik al sinds week 8 op "dieet" ivm zwangerschapsdiabetes dus normaal dat ik niet heel veel aankom. Maakte me in het begin wel zorgen toen ik helemaal niets aankwam, maar nu toch +5.6kg vind dat wel netjes!
Ja of dat dames bijv al een wat hoger start gewicht hebben. Dan is het ook logischer om minder aan te komen. Ik heb nu 11 kilo erbij. De vorige twee 12-15 Kilo dus zal nu ook zo zijn. Echt allemaal buik en baby en ben het altijd zo weer kwijt.
Ik ben natuurlijk extreem weinig aangekomen. Heb een normale bmi maar eet op dit moment echt 1/3 van de porties die ik normaal eet. Maar volgens de vk zou ik zelfs dan nog moeten aankomen. Baby groeit goed dus we zijn verder geen zorgen , maar het blijft natuurlijk gissen waarom ik vrijwel niks ben aangekomen. vorige zwangerschappen ben ik 13kg, 3kg en 5kg aangekomen.
23 weken 5.5 kilo Ik vreet wel echt alles wat los en vast zit. Vanaf morgen wil ik echt even wat gezonder gaan eten.
26wkn +4 kilo Ik eet eigenlijk normaal nu, in t begin leefde ik op yoghurt. Geen bijzondere cravings ofzo en ik blijf zo veel mogelijk doen al willen mn bekken nog wel tegenwerken en is een lange wandeling niet mogelijk.
Precies 32 weken en nu +9 kg. Baby loopt wel qua groei 2 weken voor en is al 2,1 kg. Klein dikzakje <3
Vandaag 25 weken en zit weer op 0 kilo. Was halve tot hele kilo aangekomen maar buikgriep doet wonderen
Bij mijn zoontje +33 kilo maar heel veel vocht. Nu 34 weken zwanger en +11 kilo gaat dit keer beter dus haha.
Hier inderdaad mensen die weinig aankomen! Ik 26 weken en +- 12 kg. Wordt er doodongelukkig van dus denk niet dat ik nog vaak op de weegschaal ga. Na vorige zwangerschap zonder borstvoeding te geven ondergewicht gehad dus ik ga er maar vanuit dat het ook dit keer goed komt. Ging top fit en met blokjes buik mijn 2e zwangerschap in maar daar is nu niks meer van te zien
Ik weet zeker dat het er ook zo weer af is ikzelf ging ook topfit deze zwangerschap in, blokjes buik en afgetraind maar ook ik ben inmiddels +12. Schijnt heel normaal te zijn
Volgens mij kom je juist meer aan als je weinig reserve hebt toch? Ik was al aardig aangekomen van alle hormoonbehandelingen, dus gaat t gestaag. Maar als ik het overgewicht wat ik al had erbij optel Maar goed, tis allemaal voor een goed doel!!