Nee hoor, ik was toen ook nog maar 3 kg aangekomen! En uiteindelijk 13,5 Maar ook als het minder is, is dat wat het is. Zolang jouw kindje goed groeit pakt het wel wat het nodig heeft.
Bedankt! Ik maakte me al wat zorgen... Heb wel al echt een mooi zwanger buikje, duz dat zal wel een goed teken zijn dan! Ohn wauw, toch nog 13,5kg bij jou. Ook veel gestegen dan de laatste weken? De dokter heeft een vermoeden dat ik maximum 8kg ga bijkomen in totaal.
Ja vooral de laatste weken ging het best wel hard vanwege het vocht wat ik vasthield. Dat was toch wel zeker 3 kg. Ben nu een week na de bevalling 10,5 kilo kwijt, dus nog maar 3 te gaan.
Oh super! Dikke proficiat met jullie kleintje! Nog maar pas bevallen dan? Wat leuk! Een jongen zie ik op de banner? Komt helemaal goed, die 3kg ga je heel snel kwijt zijn. Al is het maar van de slapeloze nachten!
Hoe was je bmi voor de zwangerschap? Ik ben ook fijntjes, in de zin van een laag bmi dan, en heb er elke zwangerschap wel m'n best voor moeten doen aan te komen. Mocht je tegen ondergewicht aan zitten, zou ik het evt eens bespreken met je verloskundige. Ik zit nu o.a. dankzij nutridrink op +10 kg bij 37 weken. Ben wel de eerste weken 2-3 kg afgevallen, dus in totaal vanaf het laagste gewicht 12-13 kg aangekomen. 10 kg was ook minstens mijn streven, dus blij dat het gelukt is
@LoreDW het verschilt ook bij iedereen wanneer de kilos erbij komen. Ik was bijvoorbeeld juist de eerste helft super veel aangekomen, en na 22 weken nog maar 2 of 3 kilo. Veel mensen komen juist de laatste paar weken nog veel aan. Zolang de verloskundige tevreden is zal het allemaal goed zijn!
Ik ben vandaag 18 weken zwanger en ben nog niks aangekomen. Heb ook overgewicht, dus vind het zeker niet erg. Toen ik zwanger raakte, woog ik 92,5. Ik weeg nu 91,5, die ene kilo is in de eerste weken er af gegaan.
Tot aan de 20 weken hooguit een kilo, daarna ging het heel hard. Uiteindelijk bij 37+3 (toen ingeleid) ruim 20 kg. Na twee weken was ik er al weer 15 kwijt.
BMI vind ik onzin, ik zou namelijk al mijn hele leven overgewicht hebben, maar als je me ziet, zou je denken dat ik 10 kilo minder weeg. Iedereen heeft een andere bouw.. ik ben wat gespierder. Ben tijdens eerste trimester niks bijgekomen, nu 27 weken +5 kilo