Wij krijgen een leuk bedrag terug (Zo'n 2600) de rest krijgen we via de voorlopige teruggaaf maandelijks. We zetten het geld op de spaarrekening tot de definitieve aanslag binnen is, dan gaan we de houten rabatdelen aan ons huis laten vervangen door kunsstof. Wat doen jullie met het geld? Geven jullie het al uit voor de definitieve aanslag binnen is? Dat zou ik nooit durven!
Wij sparen het ieder jaar, net als bijv het vakantiegeld. Wij gaan er rond de zomer vaak leuke dingen van kopen voor het huis of gadgets ofzo. Wij houden bijv totaal niet van op vakantie gaan, maar gaan wel dagjes weg en shoppen enzo.
t is niet heel veel zo´n 550 euro, want we krijgen maandelijks terug, t gaat netjes op de spaarrekening. als er iets dringend nodig is, wordt t daar van gekocht
Wat wij doen staat er niet bij. Wij krijgen een flink bedrag terug en een deel gebruiken we om de spaarrekening te spekken. Het andere deel wordt gebruikt om wat dingen aan te schaffen. We geven het wel uit voor de definitieve aanslag binnen is. Ik vul het zelf in en weet zeker dat het klopt.
ik snap de poll niet helemaal.. wij geven het geld uit nadat het is gestort aan verbouwing in huis.. niet het gehele bedrag, een ander gedeelte is voor op vakantie of op de spaarrekening.
Wij geven het dit jaar gedeeltelijk uit aan de fijne gemeentelijke heffingen. En de rest zet ik op de spaarrekening.
volgens mij krijgen wij het ook maandelijks terug - deels in elk geval. Maar een 'extraatje' wat rond deze tijd op de rekening komt, wordt rechtstreeks uitgegeven aan de vakantie. Net zoals het vakantiegeld straks..
Ik heb gestemd voor gelijk uitgeven maar dit klopt niet helemaal. Het is bij ons al de definitieve van vorig jaar (2010) die nu net binnen gekomen is. En die gaan we nu in fases uitgeven. Die van 2011 moeten we nog doen. Over het algemeen word daar ook amper op verrekend omdat we alles achteraf doen, als er al iets extra's verrekend word is het tientjes werk op de definitieve.
Hier gaat het op de spaar, helemaal nu we 1000 euro minder krijgen als vorig jaar. Onverwacht minder dus.
Hier gaat het linea recta terug naar de belastingdienst zelf, om het teveel gekregen aan zorgtoeslag uit 2010 terug te betalen.
over het algemeen zetten we het eerst op de spaarrekening en geven we het pas uit als de definitieve aanslag binnen is. Zodat we zeker weten dat we niets hoeven terug te betalen. wij krijgen overigens geen maandelijks voorschot (of hoe dat ook heet). het komt weleens voor dat we iets groots moeten aanschaffen en we even interen op dat bedrag. maar dan gaan we het zo snel mogelijk weer aanvullen. de belastingteruggave is onze manier van sparen (al proberen we maandelijks ook nog wat te sparen). Vorig jaar met de koop van ons nieuwe huis en de verhuizing zelf veel geld uitgegeven. dus niet zo veel spaargeld meer...
ik krijg dit jaar bijna 9000 euro terug. We willen allebei een nieuwe telefoon (samen 250 euro) en gaan de tuin doen (1500 euro denk ik). De rest gaat naar de spaar.
o en ik wacht niet tot de definitieve aanslag hoor. Ik heb het goed ingevuld dus hoef niet terug te betalen.