vanochtend 69.95kg!! ben aant afvallen met GOK ik wil naar de 65 kg. in sept 2011 woog ik 76,65kg ik ben 1,74cm
Ik weeg nu 67 maar wil weer richting de 64. Dat woog ik voor mijn 2e zwangerschap, voor mijn eerste zelfs 62 maar dat is denk ik niet meer haalbaar Ben 1.73
91 kg.. bij 1.78 . teveel, maar zware bouw+ ijzerwaren in mijn lijf. dus mijn ideaal gewicht is ipv ( bmi 23) 74 naar 78 a 80 gezet. Daar wil ik wel weer heen, maar nu eerst revalideren van vastzetting en bijkomen van sterilisatie van gister
Is een anonieme poll toch? Heb toevallig zondag nog op de weegschaal gestaan, resultaat: 97,5 kilo en ben 1.79 lang. Ik moet/wil terug naar de 80 kilo maar zodra ik dat denk open ik gelijk een zak chips, ben er nog niet aan toe denk ik dus
Haha klinkt bekent! Ik weeg 113 kg bij een lengte van 1.80 Elke x als ik ga shoppen word ik weer met de neus op de feiten gedrukt, maarja eten is ook zo lekker! Verder wel stabiel maar goed iets er af ( 30 kg! alleen het idee al!!' zou beter zijn!
60-70.. staat er niet bij.. Ik weeg nu ongeveer 63kg en ben 1m67. Ik woog anderhalf jaar geleden 83kg en heb toen besloten om af te vallen. Voor de bevalling woog ik 56kg en nu dus weer 63kg.. Maar goed, alles is beter dan die 83kg
Ik weeg 68 kilo en wil naar 64. Ik ben 1.76 cm....ik sport al 2 1/2 maand maar er gebeurt niets...ook lekker..:x ha ha...altijd wat te klagen C.
Ik weeg rond de 75 kg, ik vind het prima zo. Ik zou best nog wel 10 kg lichter willen wegen dan heb ik wat meer speling. Ik denk dat wanneer ik 65 kg weeg nog niet tevreden ben. Mijn doel is nu om voor altijd onder 80 kg te blijven (wordt pittig). Ik heb altijd rond de 120 kg gewogen dus is 75 kg een mooi gewicht voor mij.