86 kilo helaas weer, bij een lengte van 1.74. Vorig jaar zomer lukte het me om 79 te wegen. Ik voelde me er een stuk beter bij.
Hier voor de zwangerschap tegen de 70 kg aan bij een lengte van 1.78. Kilo's vlogen er alleen nu aan, dus ik schat nu zo rond de 80 kg.
68.. optie 60 tot 70 staat er niet bij.. ben weer wat aangekomen door alle uitjes die we hebben gehad.. ga weer naar de 62
Ik weeg 96 kilo (ben 1,75). De zwangerschapskilo's (13 kilo) zijn er gelukkig al af, nu die van mijzelf nog..... wil naar de 75 kilo!
Ik weeg nu 103 kilo bij een lengte van 1,84m. Vorige week ben ik weer begonnen met afvallen. In november/december was ik ruim 8 kilo kwijtgeraakt. Daarna waren er door de zwangerschap/miskraam weer een paar kilootjes bijgekomen... Ik wil graag weer naar de 85 kilo, mijn oude gewicht van voor mijn vier zwangerschappen. Daarna kijk ik wel of ik uiteindelijk nog tussen de 75 en 80 kilo kom.
tussen de 80 en 90 kg, maar ben zwanger, dus telt eigenlijk niet mee he Mn doel is om na de zwangerschap me oude gewicht van 65-70 weer te bereiken.