Ik mis de optie tussen 60-70 kg. Normaal zo rond 67 kg. Ben 1.84. Nu met de zwangerschap heb ik geen innige relatie met de weegschaal, dus ik zou het niet weten Ben na de bevalling van de eerste ruim onder mijn startgewicht gekomen, zelfs onder de 60, dus ga er eigenlijk vanuit dat dat dit keer niet heel anders zal zijn. Een mens mag hopen toch?
Hier 76 kg bij een lengte van 1.84. Zit een beetje tussen maat 38 en 40 in. En broekmaat 30 en soms 31. Wil er nog 5 kg af zodat ik maat 38 heb en broekmaat 29.of 30.
Hee, nog zo'n lange Ik heb een grote verzameling aan maten in de kast. Normaal 29. Vorig jaar 27. Nu 29 maar dan positie. Vind trouwens dat positiebroeken echt heel raar zijn in hoe de makers denken dat je aankomt. Zo heb ik een xs broek van noppies die te ruim bij de billen zit, en ik heb toch echt wel wat extraatjes op mijn billen gekweekt de afgelopen weken
Ik weeg 53 kilo, ben 1.63 m en draag maat 36. Voor de zwangerschap woog ik 60 kilo, droeg toen maat 38. Maar ik vind dit prima zo.
Ik ben 1.70m, ik woog voor m'n 1e zwangerschap tussen de 64-66 kg. Na m'n zwangerschap rond de 70 kg en nu weeg ik 73 kg. Ik wil na deze zwangerschap wel weer afvallen, met 66-68 kg ben ik tevreden.