Nu 55 ofzo en ik ben ong. 1,72m. Voor de zwangerschap van I woog ik maar 48, dus ben hier wel blij mee!
Ik schommel nu tussen de 61,5 en 62. Ik wil eigenlijk nog afvallen tot 61 en dan nog 2 kilo extra eraf. Maar of dat gaat lukken.... ik zit al weken op mijn huidige gewicht en hoe ik ook mijn best doe, die laatst kilo wil er maar niet af, dus misschien dat ik maar met wat ik nu weeg genoegen moet nemen.
53 kilo bij 1.60, draag maat 34 bovenkleding en 36 onderkleding, ik ben hier zo onwijs blij mee. Voor mn eerste zwangerschap was ik 45 kilo (maat 32) en was altijd moe. Nu voel ik mij wat dat betreft kiplekker.
1.64 en weeg 65. Voor de zwangerschap woog ik 57 en ben nu bezig met afvallen om dat gewicht weer te halen!
63 kilo en 1.67m Wil er nog ong. 4 kilo af hebben en dan zit ik weer op mijn oude gewicht van voor mijn zwangerschap.
98 kilo, veel te zwaar. Ben 30 kilo aangekomen tijdens zwangerschap en daar zijn er nog maar 10 van af. Longproblemen en bi en whiplash en teveel honger.... en was al niet de dunste. Nu druk bezig conditie weer op peil te krijgen en dan hopen dat er toch minstens 20 kilo af kan. ik zou graag weer onder de 75 kilo komen. dus nog een lange weg te gaan.
85 kg bij 1.74 cm ben 10 kg afvallen met weight watchers.. wil graag nog meer,maar moet rustig aan doen en opletten. wil graag sporten maar gaat niet door last van buik, ivm bijna punctie.. voel me wel veel beter dan 10 kg geleden gelukkig..