55 half Ik ben erg blij want ik woog er eerst 8 meer. Ben ook maar 1.60. Da's dan weer het voordeel van ziek zijn. Lekker veel afgevallen.
winnie hier ook 90kilo lengte 1,65 sinds thuis zit met whyplas maar mag over 2weken gaan beginnen met revalidatie
84 Bij een lengte van 1,82. Laatste weken weer aan het schranzen geweest. Vanaf gister weer aan het opletten. Wil er zo'n 9 kilo vanaf hebben.
68.1 kg bij een lengte van 1.65 dus iets te zwaar ach dat te bedenken dat toen ik zwanger raakte ik 74 woog en na me bevalling 72 Nope niks aangekomen. Alleen BV geven was voor mij echt de fout dus alles kwam er weer aan en meer. Nu ik klaar ben met BV geven gaat het afvallen een stuk beter dus nog ff te gaan
74, moet m'n banner aanpassen zie ik en ik ben 1.73 ongeveer. Ben 8 kilo afgevallen maar heb ff geen zin meer. Ben ook helemaal geen lijner want ik vind werkelijk alles lekker
Ik weeg ong. 68kg bij 1.63m. Maar heb al een tijdje niet op een weegschaal gestaan, dus helemaal zeker weet ik t ook niet.
69,5 bijeen lengte van 1.72m maar ben nog bezig met afvallen, wil in ieder geval naar de 68 maar als het lukt naar de 65.