Ik weeg sinds vanochtend 67kg bij 1:67cm wil graag naar de 60 toe en daar ben ik hard voor aan het sporten en let goed op mijn voeding.
Voor de zwangerschap van G. 83 kg (was heel erg aan het afvallen, zonder er iets voor te doen, maar "moest" er veel bij-eten om m'n trouwjurk te blijven passen!). Ik was 27 kg aangekomen tijdens de zwangerschap, erna meteen 13kg afgevallen, zodat ik voor deze zwangerschap met 97 begon. Nu 104 kg. (stuk minder aangekomen dan vorige zwangerschap dus!!!)
Tot een half jaar geleden altijd rond de 50 kg bij 1.60, maar hard m'n best gedaan om 5 kg aan te komen . Gisteren bij de gyn was ik 54 kg (ietsje eraf door misselijkheid), maar daar komt waarschijnlijk snel verandering in!
Ik woog 96kg bij een lengte van 1.64m. Sinds november aan Weight Watchers en nu 82......Nog steeds te veel, maar het gaat gestaag! Hoop iig op de 75 te komen, dan zou ik al heel blij zijn!
nog 61 kilo maar ben druk bezig met trainen nu... buikje moet er van af.. billen wat strakker en slanker! dus hoop met een half jaar ongeveer weer op 58 te komen spieren wegen zwaarder als vet dus daar moet ik nu niet zo op gaan letten gewicht
Nu weeg ik nog net 51kg..voor een maandje terug nog 60kg! De afgelopen weken ben ik flink afgevallen, wat daarvan de oorzaak is weet ik niet zeker maar kan stress zijn. Mijn lengte is ongeveer 1.60
weeg zo rond de 60-62kilo ben 1,68 kleding maat 36/38 tijdens mijn 2 zwangerschappen rond de 20kilo aangekomen en binnen paar weken weer op gewicht..gelukkig...
Schommel tussen 75 en 80 kilo, met een lengte van 176. Niet verkeerd, maar een paar kilo eraf zou nog beter zijn...