hoi hoi ik vroeg me af of iedere vrouw voor de bevalling een slijmprop verliest.. en hoe ver of kort voor de geboorte dat ongeveer gebeurd??
Volgens mij heeft iedereen slijmprop idd. Wanneer je hem verliest zegt niets over wanneer de bevalling begint helaas. En niet iedereen merkt het, want je kunt hem ook in delen verliezen, waardoor het net afscheiding lijkt. Ik verloor mijn slijmprop 's middags en 's avonds begon de bevalling. Er zijn ook vrouwen die hem al 2-3 weken van te voren verliezen.
Hoi hoi, Bij de 1e nooit in de gaten gehad dat ik mijn slijmprop ben verloren o.i.d. Bij 2e stukjes slijmprop + bloed + veel afscheiding... Dus je hoeft niet altijd door te hebben dat je je slijmprop verliest. Liefs Vlinder 85
Iedereen heeft een slijmprop. Niet iedere vrouw merkt het als ze hem verliest. Ik heb hem bij mijn eerste zwangerschap al verloren met 33 weken. Ben bevallen met 37 weken. Maar een lichaam kan ook weer (delen) slijmprop aanmaken in de tussentijd. Je kunt hem in 1 keer verliezen, maar ook in (vele) delen en dan merk je het dus niet echt.
Bij de eerste weet ik het niet. In ieder geval niet bewust gemerkt dat ik hem was verloren. Bij de tweede had ik al weëen en heb de prop ineens verloren en ongeveer 4 uur later was dochterlief er ook.
Ik ben 2 keer mijn slijmprop verloren toen de vliezen braken en bij de eerste wat 12 uur later mijn zoon geboren en bij de tweede 3 uur later mijn dochter
bedankt voor de reacties! heb zelf namelijk het idee dat het bij mij loskomt... dit omdat ik zelf eigenlijk heeeeel weinig afscheiding heb en nu de laatste week een hele boel sticky stuff .. maar t ruikt niet zuur ofzo..en is ook niet met bloedsliertjes zoals ik wel eens heb gelezen.. dus ben benieuwd of dit het is Hoop dat ik gauw mag bevallen