Ik ben pas na 5 dagen op de weegschaal gaan staan ik had er niet aan gedacht en ineens was ik benieuwd en toen was het min 8,9 en na 14 dagen min 13 (in totaal dan hè) en nu na 8 weken blijf ik daar op hangen.. Maar ik begeef me tegenwoordig weer naar de fitness en ga flink mijn best doen op de laatste kilo's.. Maar die beschuiten met muisjes zijn nog zooo lekker en het kraambezoek is nog niet allemaal geweest
Bij mij maar 3!! En ik snapte er niks van, want zl woog ook drie kilo.. Na 2 maanden zat ik weer op mijn startgewicht.
ik was 7 kilo aangekomen, 2 uur na de bevalling was er 5 kilo af. Na een week was ik weer op m'n oude gewicht.
12 kilo aangekomen in totaal geloof rond de 6 na 2 dagen en na 2 weken 12 kilo kwijt(veel vocht) wel een heel ander figuur dan voor de zwangerschap. inderdaad een maand of 3 om weer wat terug in mijn vel te zitten
Bij mij was er zo'n 5 kilo af na de bevalling. Ik was ook maar 3 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Daarna is er nog 2 afgegaan, maar die zit er nu weer aan. Door de zw.diabetes, en alles vies vinden (qua eten), had ik een dieet en ik at in kleine porties. Terwijl ik nu in 1x me avondeten naar binnen kan krijgen
Ik was voor mijn zwangerschap 50kilo. Met 37,4weken op de dag dat Mira geboren is was ik (in het ziekenhuis nog op de weegschaal gestaan) 62kilo. Na de bevalling was ik 55kilo en nu ben ik 53kilo en daar wil ik graag op blijven. Ik wou altijd al aankomen, dus ik ben nu erg blij met die 53 kilo.
24 kilo aangekomen. Na de bevalling -8 kilo nu 3 weken later: -15 kilo Dus nog 9 kilootjes te gaan. (liefst nog een stuk of 15)
baby 1: 16 kilo erbij - na 2 weken 12 kilo eraf baby 2: 14 kilo erbij - na 2 weken 11 kilo eraf nu na 3 maanden nog 2 kilo's overschot..gaat dus niet meer vanzelf helaas maar mag niet klagen..
Er was na een dag 9 kg af, terwijl ons kindje nog net geen 6 pond woog. Nu zit ik weer op het gewicht voor dat ik zwanger werd. Ik was 16 kg aangekomen.