Hallo ik heb sinds gisteravond allemaal witte vlokken in mijn urine en heb nu ook weer buikkrampen zou dit kunnen zijn dat mijn bevalling in aantocht is dat dit vruchtwater is? heb al op mijn hand geblazen maar verlies niks geloof ik. ik heb namelijk teveel vruchtwater, krijg maandag een geplande keizersnede vanwege diabetes en schouderdystocie vorige bevalling, ik moet vanmiddag op vooronderzoek in het zieknhuis ivm aanpassen insuline.
Ohh dat klinkt ook wel een beetje als een blaasontsteking. Misschien even laten testen?? Ik heb als ik blaasontsteking heb ook vlokken in me urine.. En blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan anders aanvoelen dan normaal, dus misschien daarom de krampen?
Ligt er ook aan denk ik hoe groot de vlokken zijn... ik verloor ook steeds witte stukjes en dit bleken stukjes slijmprop te zijn waarbij ik wel wat last had van voorweeen maar bij mij wilde het niets zeggen helaas...
Was hier toevallig wat over aan het opzoeken en kwam dot topic tegen! Ben vanmiddag gestript en daarna had ik allemaal witte kleine spikkeltjes in m'n urine! Echt helemaal vol. Weet ook niet wat t is... Geen blaasontsteking iig