Ik krijg mezelf maar niet warm> zit met trui aan, dikke sokken verwarming graad hoger dan normaal, maar het wil niet warm worden in mijn lijf (behalve mijn buik, die voelt wel warm) Hoort dit er ook bij?
Hoi Ringeding, Ik vrees van wel, ja. Heb het ook gehad, vooral de eerste drie maanden en met name 's avonds. Het enige wat mij hielp was een warme (hete!) douche nemen (of een bad, nog beter), warme pyama aan, dikke skisokken en sloffen en onder een fleecedekentje op de bank. Dat fleecedekentje is nu door de kat geconfisceerd, maar dat hielp echt goed om de warmte vast te houden. Nu heb ik er niet meer zo vaak last van gelukkig. Maar het is wel vervelend als je zit te klappertanden van de kou steeds. Hoop voor je dat het van voorbijgaande aard is. Groetjes Florentine
Ja, hoort er helemaal bij de eerste drie maanden van de zwangerschap! Bij mij hielp alleen een heel warm bad! Na die eerste drie maanden verdwijnt dit en de laatste drie maanden krijg je het bloedheet (althans dat was bij mij zo) en na de bevalling heb je het weer een tijdje ijskoud Hoort er allemaal bij.
Ook hier een hoop gebibber... Hopelijk heb ik het meeste nu achter de rug, en gaat het over een week of twee beter, maar tot nu toe... Niet om vrolijk van te worden! Gelukkig heb ik verder weinig klachten (gehad) behalve de vermoeidheid, dus klagen zal ik er verder niet over
Hoi hoi Ja dat hoort erbij maar ik kan je verzekeren dat je het de laatste 3 maanden bloedheet krijgt zo warm dat je banden en voeten gloeien en geen verwarming aan hoeft. Het hoort er allemaal bij. Grt
heb het momenteel ook slaap ook met dikke sokken aan anders kom ik echt niet in slaap. gister werd ik zelfs na uur alweer wakker steenkoud en moest toch een eind plassen wahaha. maar goed verder nergenslast van dus mag niet klagen vind ik hihi. zoalng ik niet elke dag boven de pot hang vind ik het persoonlijk nog te doen. al is het koud hebben ook niet echt superprettig.
Hoi, Ik heb het ook heel erg. Niet de hele tijd hoor, meestal begin van de avond. Hete douche helpt bij mij ook goed. Groetjes!
dit klink heel bekend ! ik moet wel zeggen dat t 2 maanden geleden al begon toen ik stopte met de pil en heb t nu nog steeds !
Ja die kou is echt vreselijk! Ik heb het normaal gesproken NOOIT koud maar zit nu echt te klappertanden terwijl alle anderen zitten te zweten bij wijze van spreken. Hopelijk gaat het gauw over haha
Ik heb het nu ook weer zo koud vandaag. En spierpijn in mn hele lichaam. Had het juist zo warm de afgelopen weken. Ook vreselijke slaap.
Ook hier is het koud als andere zweten zou ik het liefst nog een extra trui aantrekken, meestal begint het bij mij na 5 uur s'avonds ,en dan een warme douche, huispak aan en onder een deken op de bank, maar ik weet inderdaad van de vorige zwangerschap dat op het einde je vaak loopt te koken tja het hoort er allemaal bij.
Hier nog 1 die het al weken koud heeft. Ik slaap zelfs met extra deken en een kruik... Gelukkig lieve vriend die me probeert warm te houden
Gelukkig, ben dus niet de enige Heb het 's avonds ook onwijs koud, lig ik daar met mn fleecedekentje tegen mn vriend aan. Hij vind me al een oud omaatje En idd iedere avond een warm bad of een hete douche! Maar goed... als dat het ergste kwaaltje, naast de vermoeidheid dan, is.... heb ik weinig te klagen!
Same here! Besefte eigenlijk niet eens dat dit een van de symptomen kan zijn. Maar nu ik lees dat meerderen er last van hebben, weet ik waar het vandaan komt!
ik heb het ook giga koud. pyama aan sokken aan. fleece deken over mij heen daar over het dekbed en ik hou het koud.
haha heel herkenbaar ik heb vooral heel koud s'avond overdag niet moet echt dicht tegen mijn mannetje aan gaan liggen anders word ik niet warm ook heb ik nog een extra fleecedeken liefs
Ik heb het echt alleen vanaf de middag koud. Als ik in bed lig, dan zweet ik mijn bed uit... Ach, dat kwaaltje kan ook nog wel bij de misselijkheid en hoofdpijn, had ik trouwens ook toen ik aan de pil was, daarom ermee gestopt... Voor een goed doel zullen we maar zeggen