menstruatie na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Anne2607, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne2607

Anne2607 Lid

15 apr 2008
    59
    0
    0
    Hallo,

Hoe snel werden jullie ongesteld na de bevalling en hoe zag dat eruit?
    Ik ben na drie maanden weer ongesteld (denk ik), heb al drie dagen onwijs bruinverlies. Is dit nu mijn menstruatie...? Ben benieuwd!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik werd na precies 6 weken ongesteld en dat was minder en minder pijnlijker

3. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    uhhmm haha pas na 3 (!!!!) maanden! het was maar 4 dagen, veel oud, donker bloed en veel buikpijn..

4. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik ben het net geworden, dus 6 weken na mijn keizersnede.
    Ik had begrepen dat door bv de menstruatie langer op zich kan laten wachten.
    Maar aangezien ik maar ongeveer 2 1/2 week bv heb gegeven gaat dat dus niet op schijnbaar.
    Maar wel blij dat ik het al ben geworden, ben ik toch niet zwanger van de 2e :oops:
    Volgend jaar gaan we voor de 2e.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik voelde het al een hele tijd aankomen en nu is het toch echt zo ver, het is nu wel nog heel donker bruin geen rood nog te bekennen.

6. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    hoi,

Ik werd het 5 weken na de bevalling, het was heel veel en duurde een week ( Ik geef geen bv maar kv)

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    het is nu echt los gebarsten.. veel en allemaal stolstels (sorry voor de details..)
    maar het klopt op zich wel met m'n cyclus want er is nu 3x28 dagen voorbij zeg maar.

8. Krul

Krul Lid

4 dec 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Ik was precies 2 maanden na de bevalling weer ongesteld. Niet pijnlijk, maar wel heeeeel veel!

9. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Ik ook 6 weken na de keizersnede.
    Ook heel veel. Alles weer schoon, dacht ik dan maar!

10. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik ben nu alweer 14 dagen ongesteld....pffff

waneer houdt het op?

Is wel mijn eerste menstruatie na de bevalling :rolleyes:
    Ik snap wel dat alles eerst op orde moet komen, maar het duurt zo lang :|

11. Anne2607

Anne2607 Lid

15 apr 2008
    59
    0
    0
    Ik heb dus vanaf vorige week maandag tot gisteren alleen maar bruinverlies gehad en niet eens echt heel veel. Dan heb ik zeker geluk als ik jullie verhalen zo lees...

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@LadyDaisy: zolang je BV geeft kan je cyclus wegblijven (en dus ook je menstruatie). Hoeft niet, er zijn ook vrouwen die wel ongesteld worden terwijl ze BV geven.
    Maar als je stopt met BV komt je cyclus dus sowieso weer op gang... da's niet dat je, als je maar ff BV hebt gegeven je dan vervolgens een tijd niet ongesteld wordt hoor, ;)

Ik geef nog BV en ben nog steeds niet ongesteld geweest... Heerlijk, ;)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Precies 2 maanden na de bevalling!
    Was veel, maar wel kort!
    Tweede keer was 34 dagen na de 1e keer was minder heftig... En nu wacht ik op de derde keer... ;)

14. joanne84

joanne84 Lid

3 jan 2008
    26
    0
    0
    Bijna 6 maanden na de bevalling. Geef nog steeds borstvoeding, vandaar dat ik nu pas weer ongesteld ben.

15. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
  16. Geeske1984

5 mei 2009
    39
    0
    0
    Verkoop keukens en sanitair LOI studie: HBO Market
    Bolsward
    Ik geef geen bv, maar fv.
    Ik ben 2 weken na de bevalling begonnen met de pil en na anderhalve week de pil slikken begon ik opeens weer te bloeden. De strip is vorige week afgelopen en toen bloedde ik nog steeds, maar wel opeens veel meer! En nu is het klaar.
    Dat was denk ik mijn menstruatie, ik heb er alleen niks van gevoeld, wat voor de bevalling wel zo was. Het deed geen pijn, maar ik voelde het wel.

17. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben 3 1/2 week terug bevallen en het vloeien was redelijk snel weg, na 1 1/2 week ongeveer. Nu heb ik sinds 2 dagen weer wat bruinverlies en af en toe bij het afvegen is het wat rozig. Kan dit al mijn menstruatie al zijn??

Ik moest van mijn huisarts wachten tot ik ongesteld werd en dan mocht ik starten met de pil, en anders bij 6 weken na de bevalling, omdat je anders heel lang kan wachten tot het zelf komt. Maar als dit mijn menstruatie is, dan moet ik snel beginnen met de pil denk ik.

Ik denk dat ik maar even contact opneem met de assistent van de huisarts.

18. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik geef nog steeds volledig BV en ben mede daardoor nog niet ongesteld geworden :D .
    Dat zal wat worden, als ik de verhalen zo lees, als ik stop met de BV!

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste menstruatie... Laat het maar lekker wegblijven hihi

20. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hier ook nog steeds helemaal niets te bekennen....

Van mij mag het nu wel komen aangezien we toch wel heel graag een brusje voor jamila willenom vervolgens weer heeeeeel lang weg te blijven ;)

Deel Deze Pagina