met paar dagen was ik alweer 10kilo afgevallen. vruchtwater was gewoon normaal, niet te veel. baby was maar 2805gram dus dat is ook niet dat grote gewicht. waar het wel vanaf is gegaan, ik zou het niet weten broeken pas ik nog steeds niet met die flubber buik
Ik was 11 kg aangekomen. Een week na mijn bevalling was alles weer af. Echter de weken daarna bleef ik afvallen, waarschijnlijk door de borstvoeding. Ik at als een bouwvakker maar bleef afvallen. Wat niet wenselijk was aangezien ik niet de dikste ben. Pas toen ik gestopt was met de borstvoeding kwam ik terug op mijn gewicht. Ik zat 8 kg onder mijn normale gewicht. Normaal gewicht 58, voor het stoppen met bv 50. En dat ziet er niet uit met 1,72. Gelukkig weeg ik weer normaal.
gelijkna mijn bevalling 13 kilo. En nu na 3 weken nog eens 7 kilo erbij. Dus samen 20 kilo. Ik snoepte in mijn zwangerschap redelijk veel en lette ook niet altijd erop wat ik at (wel gezond, maar wel meer). Nu let ik er weer erg op. Ik snoep niet en eet gezond waardoor ik hopelijk weer snel richting mijn gewone gewicht kom. Voor de zwangerschap was ik aan het afvallen dus ik wil sowieso nog meer kwijt dan die zwangerschapskilo's.
ik ben begonnen met 63 kilo voor de zwangerschap, op het eind woog ik er precies 80 en nu zit ik op 72 kilo en dat al eventjes. bij me dochter was ik er 20 aangekomen en uiteindelijk na 1 jaar was ik er 27 kwijt. dit zonder er iets voor gedaan te hebben dus maak me niet druk nu. pas al wel weer in me oude broeken dus waar al dat extra gewicht zit weet ik niet. 63 kilo wil ik niet meer wegen en dat is voor mijn lengte ook te weinig vind ik en voelde me echt mager (ben 1.80) . als ik 70 kilo weeg ben ik tevrede en zit dan in maat 38
kijk dan doe je het goed hahaha!!! tenminste ik zou er blij mee zijn omdat ik voor mijn zwangerschap aan het afvallen was en nog niet op mijn streefgewicht zat. Maar weet natuurlijk niet of jij er blij mee bent.
Ik ben blij dat er ook nog vrouwen zijn die net zoveel aan zijn gekomen als ik...... Ben nu 8 weken geleden bevallen en de eerste 26 kilo zijn er af..... Na 1 week overigens al een kilo of 20..... Nu moet ik er nog 7..... Maar ze gaan eraf, goedschiks of kwaadschiks....
zijn jullie nou zoveel aangekomen of vallen jullie nu gewoon zo veel af?? ik kwam maar 10kilo aan tijdens hele zwangerschap, en dat begon pas vanaf week 25 ongeveer. ben het nu ook allang weer kwijt, je ziet t alleen niet want heb nog een flinke buik (bevallen via ks)
Ik was 25 kilo aangekomen ik woog 58,5 kilo .. Meteen na de bevalling was ik 10 kilo kwijt !! Twee weken later nog eens 8 en de loop van de maanden de rest !! Eva is nu 6 maanden mijn buik is weer helemaal plat en zit 1 kilo boven mijn oude gewicht!! Ps heb wel gelijnd en buikspieroefeningen die laatste 10 kilo ging echt niet vanzelf hoor!!
hier uiteindelijk 17 kg bijgekomen ongeveer (14 kg. tot week 37 en de rest vocht) Meteen na de bevalling 8 kg. kwijt en ben nu bezig met de overige. Heb er nog zo'n 5 te gaan dus de afgelopen week ben ik er 4 kwijt geraakt.
ben tot nu toe 9 kilo kwijt en wanneer je bik weer mooi wordt??? geeen idee ik zit er ook op te wachten want het lijkt wel een drilpudding!
4 dagen na de bevalling was ik 14 van de 16 kilo kwijt, allemaal vocht.. En ik maar denken dat ik zo dik was geworden! Liefs
Ik was 20 kilo aangekomen en was er 7 meteen kwijt. Ben er nu 13 kwijt de rest moet nog, maar ben goed op weg. Ga over 3 weken weer beginnen met sporten op de wii dus dan gaat er vast meer af.
ik stond na mijn kraamweek op de weegschaal en er was 11 kilo af, maargoed....nu zit er weer 2 kg bij, maar ben nu wel aan het lijnen geslagen...
1 of 2 dagen na de bevalling 10 kilo kwijt. Nu een week later 13 kilo lichter. Moet er nog wel zo'n 9 vanaf. Ik was ruim 20 kilo aangekomen, heb een baby van 9,5 pond gekregen en hield ook aardig wat vocht vast op het laatst. Mijn buik is nog wel wat drillerig, maar met de dag zie ik verschil.
hoi, ik ben denk ik in totaal 16 tot 20 kilo aangekomen en ik woog na drie weken `nog maar` 6 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap. groetjes