Ik vraag me af hoeveel kilo de meeste dames zijn aangekomen.. en hoeveel ben je er meteen kwijtgeraakt? met de geboorte dus en erna..
totaal aangekomen ongeveer 25 kilo en meteen na geboort 10 kilo eraf. de overige 15 zijn gelijdelijk aan gegaan in de afgelopen 2 jaar
Ik was 13kilo aangekomen en ik ben er nu 14 kwijt Moet ik wel vertellen dat mijn meisje met amper 6wkn geopereerd is en het gaat nog steeds niet lekker met haar dus dan schiet het eten er af en toe wel een beetje bij in hoor De eerste 9kilo was ik de eerste week al kwijt!
Ik was zo'n 17 kilo aangekomen en ben er nu 19 kwijt (had ik noooooooit verwacht en doe of laat er niets voor) Een week na de bevalling zat ik nog 5 kilo boven mijn pre-zwangerschapsgewicht en de rest ging geleidelijk. Ik vermoed dat het grotendeels door de borstvoeding komt...
ik ben 7 kilo aangekomen en was er na de bevalling 4 kwijt, moet wel zeggen dat ik na de bevalling gewoon ben blijven snacken.... dus die 4 kilo zit er nu wel weer aan
Ik ben zo'n 15 kg aangekomen en na de bevalling ging het de dagen met een kilo per dag, vooral vocht natuurlijk, ben op vrijdag bevallen en op donderdag hees ik mezelf alweer in een normale broek. Denk dat ik binnen 2 weken weer helemaal op mijn oude gewicht was. Toen een week o 10 stabiel gebleven en toen opeens een kilo minder, de week daarop weer bijna een kilo en nog steeds zit er elke week wat minder aan...tsja borstvoeding he.
Hier een zeer hoopvol verhaal: Ik ben ongeveer 23 kilo aangekomen (heel veel vocht) en wat direct na de bevalling (dus de opvolgende dag) er al 15 kwijt. Na 2 weken zat ik al op -1 kilo!!! YEAH. Hopelijk dit keer weer maar toen waren er geen feestdagen Oja, ook bv
Ik was 14 kilo aangekomen. Voor mijn zwangerschap 62, einde 76, direct na de bevalling (toen ik uit het ziekenhuis kwam, dus 5 dagen na de bevalling) 69. Bleef heel lang steken op 68, maar zit nu weer op de 66.5. Nog 4 kilo
Ik ben in totaal 10 kilo bijgekomen, meteen na de bevalling was daar 4 kilo vanaf (de dag daarna) Nu is er in totaal al 7.5 kilo vanaf. En dat al 12 dagen na de bevalling. Geef nu borstvoeding. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 16 kg aangekomen, en na 5 maanden moest ik er nog 3 af werken.
Celia, Ja idd val je van borstvoeding af!! Ik althans wel..... Was 60 kilo voor mn zwangerschap en hoogzwanger was ik 69 kilo. Ik weeg nu 55 kg, dus 5 kilo afgevallen in 3 maanden door de bv!! En ik heb al geen reserves, dus leuk is anders.... Spannend, jij ook bijna je kindje!! Ga je borstvoeding geven??
Oja, ik geef geen BV................wel mee begonnen maar ging niet helaas. Dus bij mij gaat het er niet vanaf door de BV
Ik ben 22 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en in 2 maanden was ik weer op me oude gewicht voor de zwangerschap... Heb borstvoeding gegeven dan zeggen ze dat de kilo's er sneller afgaan maar weet niet of het geholpen heeft
Bij de eerste: 17 kilo erbij, binnen een week van 77 naar 57. Hield toen heel veel vocht vast. Bij de tweede: 7 kilo erbij, nu 10 kilo eraf, weeg nu 56. Gaat de laatste week met een halve kilo per dag, komt denk ik door de borstvoeding...
Het is geen garantie maar in veel gevallen helpt het wel. Je beebje ontrekt veel energie aan jouw lijf met borstvoeding. Soms duurt het enige tijd voordat het ook echt werkt, bij andere is het direct. Maar nogmaals.. GEEN garanties!
Ikben vandaag uitgeteld maar voel nog niks bijzonders ikhad besloten om de fles te geven maar ga nu wel nadenken om de borst te geven. met de hoop dat ik ook afval ben 22 kilo aangekomen
Ik was ongeveer 20 kilo aangekomen en binnen 2 weken was op 2 kilo na alles er weer af, nu is de rest er inmiddels ook af. Ik heb geen borstvoeding gegeven en ben ook niet gestopt met snacken .