Wie heeft er bij bevalling een catheter gehad en er nu nog last van?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door pippeloentje, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik heb tijdens de bevalling dus een catheter gehad en heb nu nog een beetje last van mijn plasbuis. Net alsof er nog wat in zit zeg maar.
    Ik heb zelfs een antibioticakuur gehad voor een utheris (plasbuis) ontsteking. Dat is al wat weekjes geleden, maar ik voel het nog steeds.
    Wie heeft dat ook??

2. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Ik heb wel een catheter gehad maar er geen last meer van.

Misschien dat je urinebuis geiriteerd is. En dat doordat je plast het een beetje geriteerd blijft. Misschien een aantal dagen veel water drinken waardoor je plas minder zuur word.

Groetjes angela

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Bij beide bevallingen een catheter gehad en na het verwijderen nergens meer last van. Je schreef over een ontsteking, misschien dat daar de klachten van zijn.

4. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ja maar daar heb ik een antibioticakuur voor gehad. Moet wel zeggen dat het langzaam wel minder wordt hoor dat gevoel.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier ook bij beide bevallingen (helaas) een catheter gehad. Daarna wel flink last van een raar en ook een brandend gevoel, maar dat ging na een paar dagen weer weg. Dus kan je helaas niet helpen.

Misschien anders nogmaals naar de huisarts? Of anders even bellen en vragen?

6. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Hier ook catheter gehad, maar nergens last van. Ik zou er nogmaals naar laten kijken, even bij ha. Anders blijf je er mee lopen, lijkt me niet fijn.

Succes!

7. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik heb tijdens en na de bevalling een catheter gehad.Heb toch wel een week of 5 last gehad.Nu is het bijna helemaal over gelukkig.

8. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Ik heb tijdens en na bevalling ( 4 dagen) een catheter gehad en ik heb er ook een zeker een week of 8 a 9 last van gehad. Ik kreeg te horen dat dit wel vaker voorkomt en dat de urinebuis inderdaad soms een beetje geirriteerd is daarna. Is bij mij vanzelf over gegaan en ik heb nu nergens meer last van.

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Tijdens de ks een catheter gehad. Maar daarna nergens last van gehad.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Ik heb er een week of 6 last van gehad. Een droog, branderig gevoel, maar geen blaasontsteking.

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, ik heb wel een katheter gehad,
    tijdens mijn ziekenhuis opname meerdere keren, en tijdens de bevalling zelf ook. Ik had van een vriendin gehoord dat het zeer kon doen bij het inbrengen, maar ik voelde er gelukkig niets van, zowel tijdens als daarna.
    sterkte!

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohhh ik krijg echt de kriebels als ik aan die catheter denk!!
    Ik heb er een paar dagen last van gehad, heb 1 dag niet kunnen plassen...vreselijk gevoel!
    Maar brrrrrr ik hoop nooit weer zo'n ding erin te krijgen!!!!!!!

Maar erg vervelend voor je dat je er zoveel last van hebt!!
    Ik hoop dat het snel over mag gaan!

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik had een paar dagen erna ook nog last van een branderig gevoel met het plassen. Ze hebben toen mijn urine gecontroleerd, maar er was niets aan de hand. Na bijna 3 maand vind ik dit nog wel veel hoor, ik zal als ik jou was even met je HA. bellen.

14. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik heb ook drie catheters gehad en veel last van gehad tot nog weken erna....nu alleen soms nog wat incontinent...niet veel maar meer last van druppeltjes die ik verlies zonder er erg in te hebben...vind het vreselijk maar het is niet anders;)

15. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik heb ook last gehad van de catheter, maar tot ongeveer 1,5 maand na de bevalling.
    Ik heb 5 antibioticakuren moeten nemen voordat ik van mijn urineweginfectie af was.
    Dus ik zou even teruggaan naar de huisarts.

Deel Deze Pagina