Ik eet normaal ook niet veel. Alleen nu ik zwanger ben heb ik wel heel veel gesnoept enz doe ik normaal ook niet. Ik hoop maar dat het ook vnzelf eraf smelt hahaha.
voor mijn zwangerschap woog ik altijd 63 kg hoogzwanger woog ik 70 kg 3 maanden na mijn zwangerschap weeg ik 53 kg, er mag dus wel weer wat bij na mijn bevalling was ik in 3 dagen 13 kilo kwijtgeraakt en in de weken daarna nog 4 kilo
Ik ben ongeveer 16 kilo aangekomen, een week na de bevalling al 10 kilo eraf maar die overige 6 blijven helaas nog wat plakken nu... hopelijk verdwijnen die nog met de tijd al zie ik het de aankomende tijd somber in met de feestdagen voor de deur Ik geef trouwens ook BV.
Was in totaal maar 4.7 aangekomen en binnen een week na mijn bevalling was er 8.2 af. Nu weeg ik ook behoorlijk wat hoor dus erg vind ik het niet, ga nu proberen af te vallen wat ik daarvoor al van plan was...nog zo'n 25 kg te gaan pfff.....
Voor mijn zwangerschap woog ik 49 kilo, aan 't eind (39 weken + 2 dagen) woog ik 65 kilo. En aan 't eind van de kraamweek woog ik weer 49 . Eigenlijk alle kilo's er binnen een week vanaf dus. Maar gelukkig weeg ik inmiddels 52 kilo.
Ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen tijdens mijn zwangerschap... zit nu ongeveer een maand na de keizersnee en ik ben dunner dan voor mijn zwangerschap. Dus ik heb het idee dat het wel goed zit in de verloren kilo's...
2 kilo aangekomen, na bevalling meteen 9 kilo eraf... dus zit nu in totaal 7 kilo onder start gewicht...
Ik was 9 kilo aangekomen, maar niet helemaal tot 40 weken want ben met 36 weken bevallen. Was gelijk na bevalling op oude gewicht en ben daarna ws door de BV nog verder afgevallen.
Wat een fijne verhalen lees ik hier Helaas kan het ook anders Hier was ik bij mijn dochter 19 kilo aangekomen en direct na de bevalling was ikk maar 4,5 kilo kwijt. Na 4 weken bv was ik totaal 10 kilo kwijt. Voor die andere 9 kilo heb ik streng moeten lijnen (toen gaf ik fv) en zat uiteindelijk na 5 maanden 1 kilo onder mijn normale gewicht.
Ca. 20 kg erbij en dat is er ook allemaal alweer af, in 2 weken of zo. Alleen zit het allemaal nog niet in het juiste model
5 kilo aangekomen en na de kraamweek was ik er 14 kwijt. Waarvan er nu weer zo'n 5 van ben aangekomen..
hoi ik was 30 kilo aangekomen misschien ook door gestopt met roken en na de bevalling was ik gelijk 20 kilo kwijt en die andere 10 ben ik nu binnen 5 maanden kwijt en hellaas ik rook weer toen mijn dochtertje 3 maanden was nu is ze 10 maanden oud liefs Citta