Hey dames! Ben nu iets verder dan 6 weken. Sinds dinsdag namiddag voel ik me wat beroerd. Woensdag geraakte ik amper mijn bed uit en heb ik 2 keer overgegeven. Vandaag weer hetzelfde liedje... Ik kan amper iets eten en niks smaakt me... vandaag ook al weer een keer overgegeven. Iemand tips? Moet dagelijks gaan werken en weet dat ik daar gewoon niet geraak nu, moet 3 kwartier rijden naar kantoor en met me zo slap te voelen durf ik niet goed. Kan het ook niet uitleggen op het werk want daar weten ze nog van niks! :/
Was hier ook zo. De hele dag kotsmisselijk, moe en slap. Kwam amper uit bed, behalve om naar de badkamer te gaan waar ik dan niet meer weg wilde omdat het wel veilig voelde om zo naast de wc te zitten, dan was ik er in ieder geval op tijd als het nodig was. Met 7 weken de huisarts gebeld en gevraagd om medicijnen. Heb niets met medicijnen en zeker niet tijdens de zwangerschap maar ik moest ook werken en kon amper opstaan zonder te kokhalzen, laat staan een half uur op de fiets en dan bij mensen thuis (ik werkte aan huis) proberen niet hun vloer onder te kotsen... Die medicijnen waren echt een opluchting, ik zou bellen als ik jou was...
Bouillon drinken crackers eten je kunt gember tabletten(zuig) halen of sea bands.... Ik heb het ook gehad tot een week of 16 en hier hielp eigenlijk niks echt heb zelfs emefasene zetpillen gebruikt op voorschrift van de gyn Heel veel sterkte
Hier ook begin zwangerschap heel misselijk spuugde hele dag door en hield niks meer binnen. Maandag had ik echo met de kleine was alles goed alleen was ik extreem veel afgevallen. Was dus gelijk ritje naar huisarts daar heb ik zetpillen gekregen Emesafene. Moet zeggen dat nu wel iets beter gaat ben nog wel misselijk maar spuug niet veel meer. Wat misschien ook helpt. Kleine beetjes steeds eten. Gember. Sochtends voordat je opstaat cracker of beschuit eten. Cola met suiker en dat rustig opdrinken. Verder zou ik het niet weten dus als niet gaat echt naar de dokter gaan. Gefeliciteerd trouwens ☺ alles is voor een goed doel 😉
Hier precies hetzelfde gehad, hield uiteindelijk na 18 weken op. Emefasene hielp niks bij mij. Gember capsules deden voor mijn gevoel nog het meeste. Ik hoop voor je dat het snel over is! Beterschap!
Ergens wel blij dat ik in 't zelfde bootje zit als heel wat lieve dames hier! Cola probeerde ik al, helpt maar heel even. Over gember heb ik inderdaad veel goeds gelezen, ga ik toch ook eens proberen! Heb droge koekjes naast bed staan voor 's ochtends, maar lijkt tot nu toe ook nog niet te helpen... Die zijn er deze ochtend vrij snel terug uitgekomen... Hoop dat het inderdaad snel over is!
Heb t ook gehad tot 18 weken. Drinken is t aller belangrijkste! Als t echt niet gaat de dokter bellen. Ik at alleen maar vanille yoghurt en mandarijnen. Succes!
Als je er echt niet door kan werken zou ik om medicijnen vragen. Verder inderdaad zorgen voor een gevulde maag en proberen je rust te pakken. Sterkte, het is echt niks om je zo veroerd te voelen.