Hoeveel kilo per week/trimester aangekomen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tessss, Apr 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antje88

Antje88 Bekend lid

May 8, 2013
    859
    13
    18
    Ik ben gewoon verbaasd dat sommige vrouwen zo weinig aankomen 😂 Ik ben bij mn vorige zwangerschap (42 weken) in totaal 23 kilo aangekomen en ben nu 8 weken zwanger en er zit toch alweer een dikke kilo aan hoor. Wil me aan de ene kant ook niet zo druk gaan maken om mn gewicht, maar merk dat ik er toch wel mee bezig ben... ik word toch wel dik! 😂😝 Dikke benen, dikke kont, dikke kop en dikke tieten! Pas nu al bijna mn bh niet meer

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Ik ben nu 37 weken en 12 kg aangekomen. Heb het verder helemaal niet bijgehouden dus weet alleen het totaal.

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik begon met 61 kilo en 1.68 lengte
    In het eerste trimester ben ik 3 kg aangekomen
    in het 2e trimester 4.5 kg erbij en het laatste trimester 2 kg erbij.
    Meteen na de bevalling was er 4 kg af (baby was 3010 gram) een week na de bevalling 6 kg en vandaag 2 weken na de bevalling zijn er 7 kg af en kan ik 1 van mijn eigen spijkerbroeken weer aan.

4. plk

plk Actief lid

Sep 28, 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmm jij ook in ene een kilo erbij, hier nog 1 :) ik dacht dat het deze termijn wat minder hard zou gaan hihi.

Ik was begonnen met een startgewicht van 62 kilo bij 1.70
    tot 20 weken: + 4.5
    tussen week 20 en 30: + 6.5
    op een kilo na lopen we gelijk op :D

Laten we het erop houden dat de kleine mannen een groei spurt hebben gehad ;)

5. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Laten we het hopen idd plk! 😄
    @nan1984; jij was weinig aangekomen zeg! Lijkt me fijn. Ik ben toch een beetje bang dat ik straks wat 'plakkilo's' heb.

Verder nog meiden die dit hebben bijgehouden?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Start gewicht 67 kg 1.68 m
    21 weken zwanger 71 kg
    30 weken zwanger 74 kg
    37 + 5 weken zwanger 68 kg (maar klaplong +longontsteking en niet kunnen eten door ziekte)
    Bevalling 37 + 6
    Dus 4 dagen na bevalling eigen spijkerbroeken weer aan. ;)

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik was er zelf ook verbaasd over want bij mijn zoon ben ik 28 kilo aangekomen : $ het verloop weet ik niet meer weet alleen nog dat het laatste trimester en elke week een ruime kilo bij kwam.
    Toen begon ik overigens wel 10 kg lichter als deze zwangerschap (met een beetje ondergewicht).

8. Foefoes

Foefoes Lid

Feb 19, 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe een halve kg. Ben nu 17 weken zwanger en maak me juist zorgen dat ik niet aankom.

9. Bumpie

Bumpie Bekend lid

Dec 28, 2015
    864
    523
    93
    Hoe zit het met de dames die in de zomer bevielen? Hielden die meer vocht vast?

Share This Page