Ik ben gewoon verbaasd dat sommige vrouwen zo weinig aankomen 😂 Ik ben bij mn vorige zwangerschap (42 weken) in totaal 23 kilo aangekomen en ben nu 8 weken zwanger en er zit toch alweer een dikke kilo aan hoor. Wil me aan de ene kant ook niet zo druk gaan maken om mn gewicht, maar merk dat ik er toch wel mee bezig ben... ik word toch wel dik! 😂😝 Dikke benen, dikke kont, dikke kop en dikke tieten! Pas nu al bijna mn bh niet meer
Ik ben nu 37 weken en 12 kg aangekomen. Heb het verder helemaal niet bijgehouden dus weet alleen het totaal.
Ik begon met 61 kilo en 1.68 lengte In het eerste trimester ben ik 3 kg aangekomen in het 2e trimester 4.5 kg erbij en het laatste trimester 2 kg erbij. Meteen na de bevalling was er 4 kg af (baby was 3010 gram) een week na de bevalling 6 kg en vandaag 2 weken na de bevalling zijn er 7 kg af en kan ik 1 van mijn eigen spijkerbroeken weer aan.
Hmm jij ook in ene een kilo erbij, hier nog 1 ik dacht dat het deze termijn wat minder hard zou gaan hihi. Ik was begonnen met een startgewicht van 62 kilo bij 1.70 tot 20 weken: + 4.5 tussen week 20 en 30: + 6.5 op een kilo na lopen we gelijk op Laten we het erop houden dat de kleine mannen een groei spurt hebben gehad
Laten we het hopen idd plk! 😄 @nan1984; jij was weinig aangekomen zeg! Lijkt me fijn. Ik ben toch een beetje bang dat ik straks wat 'plakkilo's' heb. Verder nog meiden die dit hebben bijgehouden?
Start gewicht 67 kg 1.68 m 21 weken zwanger 71 kg 30 weken zwanger 74 kg 37 + 5 weken zwanger 68 kg (maar klaplong +longontsteking en niet kunnen eten door ziekte) Bevalling 37 + 6 Dus 4 dagen na bevalling eigen spijkerbroeken weer aan.
Ik was er zelf ook verbaasd over want bij mijn zoon ben ik 28 kilo aangekomen : $ het verloop weet ik niet meer weet alleen nog dat het laatste trimester en elke week een ruime kilo bij kwam. Toen begon ik overigens wel 10 kg lichter als deze zwangerschap (met een beetje ondergewicht).